hooch Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Hej! Det är så att efter att man klarat första lowrider tävlingen så ringer han latino-killen och säger att man ska till ännu ett möte. Till problemet, jag åkte sparade först, till min förvåning så försvann lowrider-bilen. Hur ska jag få tillbaka den? Finns det andra lowrider-biler? Har ni haft liknande problem? Tack för svar // Hoch! Redigerad 9 augusti, 2005 av hooch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Savanna? Den finns vid Loca Low Co där du stylade bilen på första mötet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Du har inte lust och visa bild på kartan så jag kan hitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Du har inte lust och visa bild på kartan så jag kan hitta? Hade gjort det om jag hade karta, + att jag inte har drivrutiner till att göra JPG på vår familje dator ,en dålig en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag hitta den nu, tackar så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts