Lothus Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hehe, var ett tag sedan jag skrev men skriver ett intressant litet meddelande nu. Vad är det lägsta fallskärmshoppet FRÅN EN BYGGNAD som ni har klarat utan att skada er? Personligen klarade jag det lilla neonfärgade "tornet" vid ingången till LV:s flygplats. Men det var precis at fallskärmen han att väckla ut sig! Vad är ert lägsta hopp från en byggnad, vilken byggnad? Om ni inte kommit så långt ännu och inte har tillgång till varken fallskärm eller ett lätt fordon att ta sig upp på byggnader med, tex jetpack så är här ett par koder: (markera texten för att lättare läsa) Jetpack PS2: R1, R2, L1, L2, UPP, NER, VÄNSTER, HÖGER, R1, R2, L1, L2, UPP, NER, VÄNSTER, HÖGER Jetpack XBOX: VÄNSTER, HÖGER, L, VIT, R, SVART, UPP, NER, VÄNSTER, HÖGER Jetpack PC: ROCKETMAN Fallskärm PS2: VÄNSTER, HÖGER, L1, L2, R1, R2, R2, UPP, NER, HÖGER, L1 Fallskärm XBOX: VÄNSTER, HÖGER, L, VIT, R, SVART, SVART, UPP, NER, HÖGER, L Fallskärm PC: AIYPWZQP Gå nu ut på gatorna och hoppa från lägre och lägre byggnader, raportera sedan det lägsta du klarade Hihihi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Går inge bra här ser jag Försökte nyss hoppa ner från en palm men jag dog :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lothus Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hehehehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts