SlewME Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 ClamWin e till för virus Ok, mitt fel. Sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ok, mitt fel. Sry Det e lugnt. Förut hade jag F-Secure, och nästan Norton men brorsan rekomenderade mig att inte installa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Använder Norton Antivirus 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Norton Antivirus 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Norman Virus Control 5.81 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Har AVG Free Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 McAfee Virus Scan + Firewall. Spybot - Search & Destroy Adaware MS AntiSpyware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Har brandvägg norton och avg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Har AVG Free Edition. Würd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Inget. Kör Zonealarm sec. suit och firefox. Inte fått virus på 3-4 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Inget. Kör Zonealarm sec. suit och firefox. Inte fått virus på 3-4 år. En fråga, hur vet du att du inte fått något virus när du inte har något antivirus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) En fråga, hur vet du att du inte fått något virus när du inte har något antivirus? Hehe, där har du rätt. Men säg så här: Datorn har inte blivit segare, fått några problem eller så. Att jag sen kanske ändå har 10000 virus verkar ju inte göra något. Eftersom jag använder min dator för gaming/internet only och ser t.ex. att inga virus startar med datorn (och tar cpu-tid/ram etc.) så skiter jag i det. Antivirus slöar ner en dator mer än vad de flesta virus lyckas med.. Har dessutom aldrig fått en pop-up från IE (har man virus/spyware brukar väl sådanna vara rätt så vanliga?). Så.. har jag virus så märker jag inte av dessa. Då prestandan är viktigast för mig, och datorn presterar bättre än någonsin, så antar jag att om jag ändå har virus, så är det virus som inte skadar datorns prestanda på något sätt. EDIT: dessutom ska jag vara ärlig och säga att jag testade den nya avg-free för några veckor sedan, 0 virus funna. Har också ad-aware... hittar inget farligt där heller. Dock avinstallerade jag avg eftersom den tog rätt så mycket minne och envisades med att alltid starta med datorn. Stängde av den från msconfig, men då ville inte autoupdate funka. Redigerad 10 augusti, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Själv kör jag med F-secure. Funkar primus, ingen tanke på att byta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts