Cortez Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Många filer ligger kvar efter avinstallation. @KalleR, Japp.. Dem blir effektivare om de bara söker efter en sak. Det är sant. Har själv haft det. Rekommenderas inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Norton Internet Security 2003.. nöjd me det.. vi har bara prenumeration för ett år, men de är bara att formatera om datorn så kan man använda de igen skannar även datorn lite då och då med SpyBot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Har Norton Internet Security 2005 i vilket Norton Antivirus följer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tänk vad många skydd det finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag har jäkla många skydd.... fast ni verkar prata om program så...... jag har Microsoft AntiSpyware iallafall Men sen så har jag massa Skydd i routern....brandvägg, kryptering och annat skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nod32. Funkar skitbra, slöar inte ner, och hittar virus innan man ens har hunnit börja ladda hem dom. Nod32 + Zonealarm is teh win!!!!!!1+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Har norton system works premier 2005. Hade också nod32 installerat men tog bort det. Har också många jävla program för att ta bort andra grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ok folk.. Jag ser att många förknippar antivirus med antispyware osv. Det är stor skilnad på Spywares och på Virus. Ett virus är mer eller mindre farligt för användaren då det kan förstöra datorn, snappa upp lösenord eller kontrollera datorn. det finns olika typer utav virus. Vissa virus är såkallade keylogers som snappar upp lösenord och användarnamn eller annat intressant som virusskaparen kan ha nytta utav. En trojan kan skapa oreda i datorn i form av popups eller ladda ner andra virus till din dator. Worms kan gå in och "käka" i din dator dvs förstöra den, starta om dem ofrivilligt till exempel. Det finns massor med exempel. En spyware där emot är inte lika skadlig för datorn förutom att den kan skicka jobbiga popups eller lägga till lite reklam här och där eller spionera på användaren som fårr skiten. Denna lista kan göras lång, men det är viktigt att se skillnad på ett antivirus och ett antispyware program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Panda antivirus. följde med datorn, riktigt trött på skiten. orkar ej byta Samma med mig. Fast jag kan inte byta. Redigerad 9 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Har Norton Internet Security 2005 i vilket Norton Antivirus följer med. Samma här. Är nöjd också. Tar bort resten med Ad-Aware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Kör med avast och ad aware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 McAfee har jag. Sedan har jag också Lavasoft Ad-Aware 6.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag kör med Panda Antivirus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag kör med Norton Internet Security 2005... Det kom med moderkortet, så Dessutom, så länge man håller sig uppdaterad och söker igenom datorn lite då och då så är det ju väldigt bra, speciellt för att det har AntiSpam, AntiVirus och vad dem säger Internet Security, det innebär bland annat en brandvägg... I like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Kaspersky Anti-Virus Personal Pro BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Jag har inget skydd men Använder 2 gratis scanners i stället. Spybot S&D och Clamwin Redigerad 9 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag har inget skydd men Använder 2 gratis scanners i stället. Spybot S&D och Clamwin Men! Virus är inte samma sak som spyware! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ingen som använder norton antivirus här? Jag och som pest program har jag pestpatrol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Kör med kondom haha närå kör lite olika på denna dator kör jag panda och på vissa andra norton 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Men! Virus är inte samma sak som spyware!!! ClamWin e till för virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts