Egget91 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hej alla! Jag tänkte att det kunde vara kul att veta vad alla har för virusprogram? Själv har jag Telia säker surf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Behöver inget virus skydd egentligen, har en uber leet brandvägg .. annars använder jag Sywaredoctor .. går snabbt o scanna datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nod32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nod32 med egen uppdateringserver, ta kontakt med mig om ni vill ha, den är dock nere till din 17 aug. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Panda antivirus. följde med datorn, riktigt trött på skiten. orkar ej byta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Panda antivirus. följde med datorn, riktigt trött på skiten. orkar ej byta Oj, just fan, det är jo ganska jobbit, först avinstallera sedan kanske ev starta om datorn, sedan starta upp den igen och installera ett nytt och sedan ev starta om den igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Oj, just fan, det är jo ganska jobbit, först avinstallera sedan kanske ev starta om datorn, sedan starta upp den igen och installera ett nytt och sedan ev starta om den igen Aldeles för jobbigt för att jag ska orka göra det glöm ej att man måste sitta och tanka uppdateringar i en halvtimme efter instalationen på av det nya. och starta om 5 gånger mellan uppdateringanrna Redigerad 9 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Aldeles för jobbigt för att jag ska orka göra det Jo jag håller med dig, finns så mycket annat man kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ingen som använder norton antivirus här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ingen som använder norton antivirus här? Jo igentligen... men inte nu, blir vid nästa formatering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ingen som använder norton antivirus här? Jag gör, men den suger stoppar när den scannar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ingen som använder norton antivirus här? Har gjort men jag tyckte inte om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ingen som använder norton antivirus här? Norton täcker ju datorn med 3000 olika filer på 3000 olika ställen i datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Norton täcker ju datorn med 3000 olika filer på 3000 olika ställen i datorn . ohh yeah? whats your point? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 . ohh yeah? whats your point? Där har du något att klura över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Där har du något att klura över. Men det är väl inget dåligt? om man avinstallerar så försvinner ju allt en då och en gång till... . ohh yeah? whats your point? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Men det är väl inget dåligt? om man avinstallerar så försvinner ju allt en då och en gång till... . ohh yeah? whats your point? Men det finns folk som inte vill ha 3000 filer liggandes överallt på hårddisken bara för att kunna använda ett virusprogram som knappt hittar spyware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Men det finns folk som inte vill ha 3000 filer liggandes överallt på hårddisken bara för att kunna använda ett virusprogram som knappt hittar spyware. Dissar du norton nu jävlar... men det funkar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Men det finns folk som inte vill ha 3000 filer liggandes överallt på hårddisken bara för att kunna använda ett virusprogram som knappt hittar spyware. Spyware är inte virus, tycker det är bra att inte ens antivirusprogra mletar efter sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Men det är väl inget dåligt? om man avinstallerar så försvinner ju allt en då och en gång till... . ohh yeah? whats your point? Många filer ligger kvar efter avinstallation. @KalleR, Japp.. Dem blir effektivare om de bara söker efter en sak. Redigerad 9 augusti, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts