eightball Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 jag vågade inte posta den här tråden i forumändringar för där har ju BARA hultan postat... (alltså skapat nya topicar!) Så Hutlan, Kan inte du fixa lite nya smilies? Dom Gamla börjar bli tråkiga nu! Man kan väl lägga in dom som forumet hadde förut också? Kanske hitta lite nya också? Plz Hultenius, Kan du inte fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Jag är nöjd med det nuvarande smiley-utbudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 jag vågade inte posta den här tråden i forumändringar för där har ju BARA hultan postat... (alltså skapat nya topicar!) Så Hutlan, Kan inte du fixa lite nya smilies? Dom Gamla börjar bli tråkiga nu! Man kan väl lägga in dom som forumet hadde förut också? Kanske hitta lite nya också? Plz Hultenius, Kan du inte fixa det? Det är bara hultan som överhuvudtaget kan posta i forumändringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Det är bara hultan som överhuvudtaget kan posta i forumändringar jaha, har inte sätt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Som arvid säger så har vi nog redan tillräckligt men jag kanske kan lägga till några nya... Men en ska jag garanterat byta ut... ---> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Som arvid säger så har vi nog redan tillräckligt men jag kanske kan lägga till några nya... Men en ska jag garanterat byta ut... ---> Kan du inte ha med båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 ---> Okej, nu är dom lika för att jag redan bytt ut den ena... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 (redigerad) :"> :'( tack hultan! Redigerad 12 januari, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 :"> :'( jahoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts