Adriian Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Når man spelar 2 ska man simma ut till en Skimmer eller en Seasparrow. Låt den som inte är CJ gå in i fordonet först. Gå sen in med CJ, då slänger han ut den andra och man hamnar på botten. Man kan gå omkring där utan att syret tar slut! Funkar kanske på Xbox också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Når man spelar 2 ska man simma ut till en Skimmer eller en Seasparrow. Låt den som inte är CJ gå in i fordonet först. Gå sen in med CJ, då slänger han ut den andra och man hamnar på botten. Man kan gå omkring där utan att syret tar slut! Funkar kanske på Xbox också. Cooligt, ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Caroso Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag gjorde precis samma sak för några dagar sen Vi trodde att man kunde sitta två i en Seasparrow och båda försökte gå in samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Häftigt, det visste jag inte om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Om man ska komma upp igen måste man få ner en bil på botten (med fusk eller på något annat sätt) och gå in i den och sen gå ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Gamla nyheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Gamla nyheter För vissa ja, för andra inte. Som med allt annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 För vissa ja, för andra inte. Som med allt annat.. Jag menade inge illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag menade inge illa Trodde jag inte heller, jag menade heller inget illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Trodde jag inte heller, jag menade heller inget illa. Bra då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Annars kan man gå på en båt med 2 player och så kyssar man varandra, då e player 2 på botten av skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Annars kan man gå på en båt med 2 player och så kyssar man varandra, då e player 2 på botten av skön Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Kan man skjuta o kasta granater o allting också?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lothus Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Coolt! Ska testa lite senare idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts