Jesper Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hej jag letar efter ett spel där man ska bygga en bro som ska hålla när man åker över den. jag hitta ett men det har jag kört förut. men jag har sett en annan verision som man kan ha vajrar obalkar när man bygger. lite konstig förklaring men nån kanske vet vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag vet vad du menar men jag kommer inte ihåg vad det heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tror min brorsa har det spelet, ska fråga honom nån gång när han tittar förbi vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Här: http://www.bridgebuilder-game.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts