Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Vad är det för systemkrav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ett litet tips för att göra spelet mer läskigt är att spela detta typ på kvällen när rummet är mörkt...och så ska du ha hörluvor... då kommer ni pissa på er *SPOILER VARNING!* Det är inte bara soldater i spelet...i början är det... men spela hela demot!...då ska ni se... en död flicka som vandrar runt..... Indeed, sen ska man inte pilla ner grafikinställningarna till lägsta, då deaktiverar man alla roliga effekter ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Vad är det för systemkrav? MINIMUM SYSTEM REQUIRED · Windows® XP or 2000 with latest service pack installed · DirectX® 9.0c (April Edition) (included) · Pentium® 4 1.7 GHz or equivalent processor · 512 MB of RAM · 64 MB GeForceâ„¢ 4 Ti or ATI® Radeon® 9600 or equivalent with hardware T&L and pixel shader support · 5.0 GB free Hard Drive Space for installation · 4x CD-ROM drive (for Director's Edition, this will have to be DVD-ROM) · 16-bit DirectX® 9.0 compliant sound card with support for EAX™ 2.0 · Internet Connection Required · Mouse · Keyboard RECOMMENDED HARDWARE ·Pentium® 4 3.0 GHz or equivalent processor ·1 GB RAM ·A 256 MB Radeon® 9800 Pro or equivalent DirectX® 9 compliant video car with hardware T&L and pixel shader 2.0 support SUPPORTED CHIPSETS Nvidia GeForce™ 4Ti, GeForce™ FX 5900, FX 5900 Ultra, 6800, 6800 GT, 6800 Ultra ATI® Radeon® 9600, 9600 Pro, 9600 XT, 9700, 9700 Pro, 9800 Pro, x700 XT, x800 XT, x850 XT Edit, Tankar demot, men går "lite" segt med 0.5mbits, så jag kommer få spela på kvällen. :'( Redigerad 9 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Edit, Tankar demot, men går "lite" segt med 0.5mbits, så jag kommer få spela på kvällen. :'( Det tog 40 minuter att ladda ner FEAR demot för mig och jag har 10 mbits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Klarar lätt rekomenderade systemkraven. men maxar jag grafiken så ligger jag på 15fps... jävla skiiit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Tankar nu. Hoppas jag kan köra på lägsta inställningarna iaf. EDIT: Det funkar faktiskt! *SPOILERVARNING* Blev lite orolig nu, efter att ha sett den där flickan i kloaken. Redigerad 9 augusti, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tankar nu. Hoppas jag kan köra på lägsta inställningarna iaf. EDIT: Det funkar faktiskt! *SPOILERVARNING* Blev lite orolig nu, efter att ha sett den där flickan i kloaken. Bwehehe blir läskigare lite längre fram... om jag kommer ihåg rätt... har iofs bara kunnat spela spdemot en gång hos en kompis. :F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Säg inte så! :'( Det var jävligt kul faktiskt! Har inte spelat igenom demot än. Ska hämta lite glass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Säg inte så! :'( Det var jävligt kul faktiskt! Har inte spelat igenom demot än. Ska hämta lite glass... Du....tips...akta korridoren!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det tog 40 minuter att ladda ner FEAR demot för mig och jag har 10 mbits Jag tankar det från webhallen, och trots att jag har 8 mbits tar det bara 15 minuter Dock så lever min dator verkligen inte upp till systemkraven, men jag ska undersöka hur det blir med minimum på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag tankar det från webhallen, och trots att jag har 8 mbits tar det bara 15 minuter Dock så lever min dator verkligen inte upp till systemkraven, men jag ska undersöka hur det blir med minimum på allt Webhallen...hmm..... jag laddade ner F.E.A.R från sierra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Klarar lätt rekomenderade systemkraven. men maxar jag grafiken så ligger jag på 15fps... jävla skiiit Stäng av soft shadown och FSAA Fungerar finfint (1024X768, CPU: Maximum Graphics: medium) på min dator: AMD 1800+ Geforce 3 OC @ 220/500 640mb RAM. Notera; datorn är under systemkraven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Stäng av soft shadown och FSAA Fungerar finfint (1024X768, CPU: Maximum Graphics: medium) på min dator: AMD 1800+ Geforce 3 OC @ 220/500 640mb RAM. Notera; datorn är under systemkraven Pallar inte spela spel utan AA. Och jag har P4 3.2, Geforce 6800gt, 2gb ram. det borde flyta på som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Fan. Vågar inte spela när det är mörkt ute. Vet visserligen inte vad som kommer hända. Men eftersom alla utfärdat varningar, så... Redigerad 9 augusti, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Kommer det enbart till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Systemkravet är ju RECOMMENDED HARDWARE ·Pentium® 4 3.0 GHz or equivalent processor ·1 GB RAM men vad är rekommenderat om man har AMD? eller jag har inte men jag ska snart köpa en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jupp. Det var trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Fan. Vågar inte spela när det är mörkt ute. Vet visserligen inte vad som kommer hända. Men eftersom alla utfärdat varningar, så... Asså det är inte så jävla läskigt,bara mesar som tycker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 bara mesar som tycker det. Nej då, beror väl på vad man tycker är läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts