Blues Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Funkar MSN för er här? För mig gör det inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det fungerar för mig iallafall =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det fungerar för mig iallafall =) Samma här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Här funkar det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det funkar inte för mig. efter jag uppdaterade msn så funkar det inte längre.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det funkar inte för mig. efter jag uppdaterade msn så funkar det inte längre.. Jag har inte ens uppdaterat och det funkar inte. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Gaaah! Jorden går under utan Messenger i en kvart! Men snälla, sluta skapa såna här trådar. MSN Messenger service status checker, om ni vill se efter om Messenger-tjänsten är offline eller inte. Edit: Eller så använder ni den officiella på microsofts hemsida Redigerad 9 augusti, 2005 av vigge Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 MSN har ofta problem jag tycker alla borde bojkotta MSN och börja med ICQ, AIM eller något annat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 MSN har ofta problem jag tycker alla borde bojkotta MSN och börja med ICQ, AIM eller något annat. Skulle aldrig lämna MSN och gå över till ICQ och sådant. För mig funkar nästan alltid MSN. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 De enda gångerna som inte MSN fungerar så är det internet som är nere. Det enda problemet är det jaevla auto log off saken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts