Misterwhoopee Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Med hjälp av min hörsel & GTA Londons hemsida, Har jag lokaliserat radiokanalerna i GTA London. Dom kommer i samma ordning som dom är på cd-skivan. Vissa 1 -- Bush Sonds (?) 2 -- ? 3 -- Heavy Heavy Monster Sounds 666 Mediumwave 4 -- BlowUp Radio 5 -- Kaleidoscope 6 -- Sound of Soho 7 -- ? 8 -- Radio Andorra 9 -- Westminister Wireless 1164 MediumWave 10 -- ? 11 -- Police Radio Track 12 -- ? 13 -- GTA Spy Theme 14 -- Austin Allegro Chase 15 -- "City" Nu finns det iaf. en topic i GTA London Forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 mm, lyckat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 hel bra musik i huvud menyn visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 hel bra musik i huvud menyn visst onödigt att dra upp en topic bara för att kommentera en ganska ointressant sak.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Snälla... Måste alltid någon komma med en post som innehåller "Fan vad onödigt att dra upp den här tråden... " om det är någon som postar i en tråd som ingen postat i på mer än 1 månad??? Jag kan också tycka att det är onödigt att dra upp de allra första trådarna för att skriva "Hehe, kolla här är den först tråden!", men om man skriver något som hör till ämnet i en gammal tråd, så tycker jag att det är helt okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Jag gillar Radio Andorra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cjh Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts