AceError Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nu är det så här att jag kanske ska köpa ett ps2 för 500kr av en vän, tänkte spela lite sen sälja vidare för 700-800kr kommer det gå tro? Det ingår: Ps2 konsoll, 1 kontroll, 3 spel: grand turismo 3, singstar, och jif football + ett minneskort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det är väl bara att prova lägga ut en annons på Blocket sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det är väl bara att prova lägga ut en annons på Blocket sen. Joo men om det inte går vill jag inte köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Joo men om det inte går vill jag inte köpa Det funkar nog. Finns säkert folk som inte vet värde på sådana prylar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Joo men om det inte går vill jag inte köpa Lägg ut först? Om nån svarar så kan du köpa det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Lägg ut först? Om nån svarar så kan du köpa det . Smart men enda chansen jag har att köpa det är imrgon så det är lite sent Azore: Va menar du? Är inte prylarna värda så mycket som 700? Redigerad 9 augusti, 2005 av AceError Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Azore: Va menar du? Är inte prylarna värda så mycket som 700? Är de säkert. Men om inte så finns det alltid folk som inte vet något om värde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Är de säkert. Men om inte så finns det alltid folk som inte vet något om värde. Måste bara skryta, sålde ett N64 med 2 kontroller och 6 spel + en rumble pack för 750 spänn för nån månad sen xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 För inte allt för länge sedan sålde jag ca 10 snes-spel för 1000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ska spara mitt NES i 10 år sen sälja det för massor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 För inte allt för länge sedan sålde jag ca 10 snes-spel för 1000 kr. Mja, men det är för att de knappt går att få tag på längre, därför är fanatiker villiga att betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 För inte allt för länge sedan sålde jag ca 10 snes-spel för 1000 kr. Hade kunna ge 1300 för dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Mja, men det är för att de knappt går att få tag på längre, därför är fanatiker villiga att betala. Den här snubben skulle bara köpa några spel till sina ungar. Hade kunna ge 1300 för dom Jag var mycket nöjd med 1000 kr då spelen inte var värdefulla för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Men om folk är så dumma ska det väl inte va nåra problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 För inte allt för länge sedan sålde jag ca 10 snes-spel för 1000 kr. Sorry, du har blivit lurad... Orka sälja SNES-spel för billigt!! De är gudomliga... Jag älskar SNES-spel! De är värda minst... 300 spänn styck! HÄÄÄDAAREE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Sorry, du har blivit lurad... Orka sälja SNES-spel för billigt!! De är gudomliga... Jag älskar SNES-spel! De är värda minst... 300 spänn styck! HÄÄÄDAAREE!! Nej jag har inte blivit lurad. Så länge jag är nöjd känner jag mig inte lurad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts