Maxz Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Upptäckte nyss att det är glapp i min hörlurar. Jag har ett par såna här lurar http://www.logitech.com/index.cfm/products...,CONTENTID=6337. Finns inget att skruva på lurarna, det är i den högra luren (inte den som sladden går in i) glappet sitter i. Finns det något man kan göra? Eller är det bara o slänga skiten... EDIT: Om jag har sladden på ett speciellt verkar det fungera, får väl bli så i fortsättningen då . Redigerad 9 augusti, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Har du ingen garanti på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Om du inte kan få pengar tebax får du väl tejpa den i "det speciella läget" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Har du ingen garanti på dom? Ingen aning, har haft dom sen julas. Fick dom i julklapp. Om jag ska använda tejp måste jag typ tejpa fast sladden runt halsen! Redigerad 9 augusti, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 .hörlurskablar glappar alltid.. löd bort skiten och löd dit en redig kabel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ingen aning, har haft dom sen julas. Fick dom i julklapp. Borde vara ett års garanti. hör med föräldrarna eller vem du fick dom av och se till att få dom utbytta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Om jag ska använda tejp måste jag typ tejpa fast sladden runt halsen! Damn serious shit! Jo men du har nog garanti på dem om du fick dem i julas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Borde vara ett års garanti. hör med föräldrarna eller vem du fick dom av och se till att få dom utbytta Jo jag ska göra det, men dom kommer hem på torsdag och då är ine jag hemma. Så jag får väl ta det på fredag . Annars får jag väl be farsan meka lite med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts