Jump to content

Freelancer

Stora_tomtefar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 1 month later...

Okej, nu har jag en fråga, och jag hoppas att det inte för mycket warez. Om det är det så editerar jag bort mitt inlägg här så att det istället står "*BORTA*" :mellow:

Jag sitter i skolan nu med mitt Freelancer i ryggsäcken, köpt och fint. Jag tänkte spela det med min hemska vän Simon som sitter två stolar ifrån mig, så jag gav honom min CD. När vi sedan tänker spela på servern jag skapar klagar spelet på att vi har samma ID. Då undersöker vi saken, och det har vi. Jag öppnar regedit.exe och byter ut ID:n, men den ändrar tillbaka till den gamla när jag startar spelet igen. Ändringen jag gör är typ att jag ändrar ett E till F, 1 till 2, och så vidare. Inga stora förändringar.

Hur illa är det att byta ut ID:n mot något annat? Straffas man enligt islamsk tradition, eller blir man lite småputt?

Hursomhelst, skulle det fungera om jag bytte ut mina ID-nycklar? Ingame kan man byta ut ID:n också, men man kan inte ta en på måfå, utan det måste vara en speciell sådan. Är detta något man kan finna på internet eller av en forumit?

*EDIT

Någon som vet var man kan få tag i nya patchar? Deras hemsida har bara 1.1-patchen :)

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor