Archemra Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Inte utan att installera om tror jag.. När jag installerar spelet installeras det i version 1.7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Okej, strange Kanske min oxå gör, vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 När jag installerar spelet installeras det i version 1.7 Jag visste inte ens att det fanns en 1.7-version. På deras hemsida så finns ju bara en 1.1-version, och det är bara en uppdatering till servrar. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Jag kunde iaf komma in på Just4Fun, vart inne där lite igår o lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Okej, nu har jag en fråga, och jag hoppas att det inte för mycket warez. Om det är det så editerar jag bort mitt inlägg här så att det istället står "*BORTA*" Jag sitter i skolan nu med mitt Freelancer i ryggsäcken, köpt och fint. Jag tänkte spela det med min hemska vän Simon som sitter två stolar ifrån mig, så jag gav honom min CD. När vi sedan tänker spela på servern jag skapar klagar spelet på att vi har samma ID. Då undersöker vi saken, och det har vi. Jag öppnar regedit.exe och byter ut ID:n, men den ändrar tillbaka till den gamla när jag startar spelet igen. Ändringen jag gör är typ att jag ändrar ett E till F, 1 till 2, och så vidare. Inga stora förändringar. Hur illa är det att byta ut ID:n mot något annat? Straffas man enligt islamsk tradition, eller blir man lite småputt? Hursomhelst, skulle det fungera om jag bytte ut mina ID-nycklar? Ingame kan man byta ut ID:n också, men man kan inte ta en på måfå, utan det måste vara en speciell sådan. Är detta något man kan finna på internet eller av en forumit? *EDIT Någon som vet var man kan få tag i nya patchar? Deras hemsida har bara 1.1-patchen Redigerad 25 augusti, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 köpt och fint. Vart köpte du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Vart köpte du det? Jag vet inte Jag fick det i julklapp för två år sedan, så det var länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Här kan man köpa Freelancer. Nu är det i för sig tillfälligt slut, men det borde väl komma in igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Jag vet inte Jag fick det i julklapp för två år sedan, så det var länge sedan. Argh! ok. Trodde du typ precis köpt det... Siana: Mm, dom har haft det "inte i lager" väldigt länge där nu... Skulle tro att dom gjort som webhallen, och slutat tagit in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts