Jump to content

Freelancer

Stora_tomtefar
 Share

Recommended Posts

Bubbli: Jag har just installerat spelet på nytt, så jag har inte orkat spela Single Player, spelar bara Multiplayer. Men där går det fint, har en Sabre med mums- mums- vapen.

Pani: Vad menar du? Multiplayer saknar helt en story, det är skillnaden. Istället åker du runt och gör vad du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

Okej, nu tänkte jag och Siana spela lite Freelancer på "just4fun"-servern, den vi bara talat om här. Någon som är med? Isåfall så är det bara att logga in, tala med oss, så möts vi alla vid Manhattan :wub:

*EDIT*

Och vill ni nå mig så heter jag givetvis "Stora_tomtefar" i spelet :P

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara så ni vet, jag kommer nog inte spela något mer. Jag insåg att jag var rätt trött på spelet, skrev "Sieg Heil" till en tysk på en högre rang, sedan dödade jag honom när han stod stilla. När han kom tillbaka dödade han mig. :wub:

Så, antagligen blir jag bannad, och jag tappade ju all min last. Men det var kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara så ni vet, jag kommer nog inte spela något mer. Jag insåg att jag var rätt trött på spelet, skrev "Sieg Heil" till en tysk på en högre rang, sedan dödade jag honom när han stod stilla. När han kom tillbaka dödade han mig. :wub:

Så, antagligen blir jag bannad, och jag tappade ju all min last. Men det var kul.

eXe_of_eXe hatar mig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Multiplayer -> Yes -> Internet -> sedan letar du bara upp en server, väljer "connect" och skapar sedan din karaktär.

Såhär bör "Connect"-delen se ut:

Jag kan klicka på alla knappar, förutom Connect, för att jag inte valt server, men jag kan inte klicka på någon server :ph34r:

Redigerad av Archemra
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Archemra säg till om du vill lira så installerar jag spelet.. :o

Du stavade mitt namn rätt! :P

Jodå, jag vill allt spela, men min dator är konstig, för när jag startar något spel (förutom Maplestory, som inte funkar utav någon annan anledning :P), så börjar det lagga efter en stund (även om jag bara är inne i menyn), och CPUn går upp i 100%, så jag vet inte om jag kan :'(

Edit: Det funkar bättre nu, sen jag Defragmenterade :D

Men jag kan inte spela på just4fun Euro server, för serverns version är 1.0, och jag har 1.7... Kan man patcha ner sin version?

Redigerad av Archemra
Länk till kommentar
Dela på andra sidor