Siana Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Bubbli: Jag har just installerat spelet på nytt, så jag har inte orkat spela Single Player, spelar bara Multiplayer. Men där går det fint, har en Sabre med mums- mums- vapen. Pani: Vad menar du? Multiplayer saknar helt en story, det är skillnaden. Istället åker du runt och gör vad du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Yarr, varför du inte online? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Nu jag online. Vad sägs om att vi få som har spelet, Bubbli, jag, GiZmo, Pani och Tomtefar drar in på TeamSpeak och spelar lite till kvällen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Ser ju jävligt coolt ut . kanske ska ut på *bärplockning* snart Redigerad 10 juli, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Har spelet nu, dock funkar inte ljudet, någon som vet varför? Hittar inte Just4Fun heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Okej, nu tänkte jag och Siana spela lite Freelancer på "just4fun"-servern, den vi bara talat om här. Någon som är med? Isåfall så är det bara att logga in, tala med oss, så möts vi alla vid Manhattan *EDIT* Och vill ni nå mig så heter jag givetvis "Stora_tomtefar" i spelet Redigerad 19 juli, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Bara så ni vet, jag kommer nog inte spela något mer. Jag insåg att jag var rätt trött på spelet, skrev "Sieg Heil" till en tysk på en högre rang, sedan dödade jag honom när han stod stilla. När han kom tillbaka dödade han mig. Så, antagligen blir jag bannad, och jag tappade ju all min last. Men det var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Bara så ni vet, jag kommer nog inte spela något mer. Jag insåg att jag var rätt trött på spelet, skrev "Sieg Heil" till en tysk på en högre rang, sedan dödade jag honom när han stod stilla. När han kom tillbaka dödade han mig. Så, antagligen blir jag bannad, och jag tappade ju all min last. Men det var kul. eXe_of_eXe hatar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Jag skulle kunna installera det och börja köra med er, om ni fortf spelar dvs.. Är just4fun en patchad eller opatchad server? Redigerad 20 juli, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Jag skulle kunna installera det och börja köra med er, om ni fortf spelar dvs.. Är just4fun en patchad eller opatchad server? Du är nog lite sent ute. Vi båda har lyckats få oss bannade, mer eller mindre Och om den är patchad eller ej har jag ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Meh, typiskt siana att få sig bannad när jag kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Nu har jag skaffat det, men fattar inte hur man connectar till en server, vart ska man trycka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Nu har jag skaffat det, men fattar inte hur man connectar till en server, vart ska man trycka? Multiplayer -> Yes -> Internet -> sedan letar du bara upp en server, väljer "connect" och skapar sedan din karaktär. Såhär bör "Connect"-delen se ut: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) Multiplayer -> Yes -> Internet -> sedan letar du bara upp en server, väljer "connect" och skapar sedan din karaktär. Såhär bör "Connect"-delen se ut: Jag kan klicka på alla knappar, förutom Connect, för att jag inte valt server, men jag kan inte klicka på någon server Redigerad 22 juli, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Jag kan klicka på alla knappar, förutom Connect, för att jag inte valt server, men jag kan inte klicka på någon server Tryck på "Refresh List" och vänta lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Archemra säg till om du vill lira så installerar jag spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Jag var visst inte bannad. Kan alltid spela med er någon gång om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) Jag var visst inte bannad. Kan alltid spela med er någon gång om ni vill. Manhattan 18:00? *EDIT* Icke. Min ping var skyhög. Jag skiter i det. Redigerad 22 juli, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) Archemra säg till om du vill lira så installerar jag spelet.. Du stavade mitt namn rätt! Jodå, jag vill allt spela, men min dator är konstig, för när jag startar något spel (förutom Maplestory, som inte funkar utav någon annan anledning ), så börjar det lagga efter en stund (även om jag bara är inne i menyn), och CPUn går upp i 100%, så jag vet inte om jag kan :'( Edit: Det funkar bättre nu, sen jag Defragmenterade Men jag kan inte spela på just4fun Euro server, för serverns version är 1.0, och jag har 1.7... Kan man patcha ner sin version? Redigerad 22 juli, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Inte utan att installera om tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts