Stora_tomtefar Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Undrar bara om någon spelar Freelancer, för att nu när bredbandet sökt sig hem till mitt hus så vill jag leka med någon Sååå... Någon som spelar? (Gissa vad jag heter på Freelancer-servrarna ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Njea.. jag har de.. men jag burkar inte spela.. Funkar de om man har hittat de i buskarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Njea.. jag har de.. men jag burkar inte spela.. Funkar de om man har hittat de i buskarna? Ja, jag brukar spela LAN med en skiva, iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ja, jag brukar spela LAN med en skiva, iallafall Ohhh de funka ju! Säg en server och jag kommer in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ohhh de funka ju! Säg en server och jag kommer in Just4fun ger tror jag att den börjar med Minns inte resten Jag loggar in nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Just4fun ger tror jag att den börjar med Minns inte resten Jag loggar in nu Hittar bara en som heter Just for Fun och den har inga spelare hitta nu ^^ eller inte.. du är inte online där iaf Bahh.. spelar imorrn istället *gäsp* Redigerad 8 augusti, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Hittar bara en som heter Just for Fun och den har inga spelare hitta nu ^^ eller inte.. du är inte online där iaf Bahh.. spelar imorrn istället *gäsp* Gah, det tar lite tid innan den visar hur många som är online Aja, vi bestämmer dejt imorgon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Någon som känner för att spela lite nu under natten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Någon som känner för att spela lite nu under natten? Mjo visst, om jag får igång det. Det kraschade när jag skulle flyga iväg från basen när jag spelade på internet, kan bero för att jag har hittat det i buskarna. Redigerad 9 augusti, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Mjo visst, om jag får igång det. Okej, utropa ett skrik då *EDIT* Det finns en server som det alltid krashar för mig för. Jag har till och med köpt spelet... Aja, jag lyckas inte ens ansluta til deras server... Ännu Redigerad 9 augusti, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Nu drar jag upp den här tråden lite, är det någon som spelar? Här är en screenshot. Jag råder er alla att pröva på spelet, det är beroendeframkallande! Man har alltså ett rymdskepp, åker emellan de otroligt stora galaxerna och kan göra lite olika saker. Till exempel göra uppdrag, eller så köper ni ett trade- skepp och köper varor billigt, åker till ett annat solsystem och säljer dem dyrt. Levels finns inte, men beroende på hur rik man är och hur stort skeppet är har man en viss "rank". Det finns också olika rörelser, som du antingen kan göra till fiender eller vänner beroende på vilka du attackerar. Och genom det kan du köpa bättre skepp på deras baser, etc. Testa på spelet. Och ja, du kan spela på alla servrar utan köpt verision. Spelet har ingen CD- Key nämligen. Som nämnt tidigare i tråden, spela på Just4Fun- servern. Den är europeisk, 24/7, och den är... Bra. Redigerad 6 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Värkar skoj får ta och köpa det snart . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Spelet är otroligt bra. Har det dock inte längre... Kanske ska skaffa. Vad gör man när man spelar på internet? FYI så är det ganska roligt att kapa konvojer mitt ute i ingenstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Spelet är otroligt bra. Har det dock inte längre... Kanske ska skaffa. Vad gör man när man spelar på internet? FYI så är det ganska roligt att kapa konvojer mitt ute i ingenstans Som jag skrev, lite allt möjligt. Men vad jag gör är att skaffa mig ett så bra skepp som möjligt. För det behöver jag pengar, så jag får göra uppdrag. Sedan måste jag skaffa ett dugligt skepp, och då vill jag köpa det av någon organisation. För att kunna göra det måste jag döda deras fiender. Sedan måste jag hitta deras gömda bas, och kanske göra några uppdrag åt dem. Sedan behöver jag bättre vapen, och det får jag av att t e x döda fiender. Det finns alltid något att göra. Men man får bestämma sig för om man vill ha ett fighter- skepp eller ett trade- skepp. Skaffar någon ett trade- skepp kan jag alltid eskortera er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Som jag skrev, lite allt möjligt. Men vad jag gör är att skaffa mig ett så bra skepp som möjligt. För det behöver jag pengar, så jag får göra uppdrag. Sedan måste jag skaffa ett dugligt skepp, och då vill jag köpa det av någon organisation. För att kunna göra det måste jag döda deras fiender. Sedan måste jag hitta deras gömda bas, och kanske göra några uppdrag åt dem. Sedan behöver jag bättre vapen, och det får jag av att t e x döda fiender. Det finns alltid något att göra. Men man får bestämma sig för om man vill ha ett fighter- skepp eller ett trade- skepp. Skaffar någon ett trade- skepp kan jag alltid eskortera er. Finns det någon svensk fansite ?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Finns det någon svensk fansite ?. Ingen aning. Googla och må bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag hittar ju ingen server som heter "just4fun" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag hittar ju ingen server som heter "just4fun" Euro Just4Fun Server - Säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Hittade den som du vet. Nu när denna håller på att dö ut drar jag upp den genom att fråga: Hur långt har ni kommit i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag har det snart, så här ska liras. Hur är det i multiplayer, tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts