-NightHawk- Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Detta e en rätt så cool grej, följ bara instruktonerna 1) Sträck ut handen till ett objekt t.ex. en möbel, du ska bara snudda möbeln 2) Lägg sedan handen på hjärtat och klia på armbågen med andra handen 3) Sträck sedan ut handen igen till möbeln Vad har hänt?? Kolla vad mycket mellanrum det är mellan handen och möbeln Redigerad 8 augusti, 2005 av -NightHawk- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Fattar inte riktigt, ska jag t.ex ta vänster hand och: Snudda ett objekt, sen vänster hand på hjärtat, klia vänster armbåge med höger hand, sen sträcka fram vänster igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Funkar det för er? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Fattar inte riktigt, ska jag t.ex ta vänster hand och: Snudda ett objekt, sen vänster hand på hjärtat, klia vänster armbåge med höger hand, sen sträcka fram vänster igen? Ja, precis Edit: Oj, dubbelpost Redigerad 8 augusti, 2005 av -NightHawk- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Jaopp hehe Men bara 5 cm Redigerad 8 augusti, 2005 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag når inte tillbaka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vad är detta? Det funkar inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vad är detta? Det funkar inte. Du kanske är för nära objektet, du ska bara snudda... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vad ska hända? Får ju kramp i armen om jag ska klia mig på armbågen och samtidgt hålla på hjärtat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Vad ska hända? Får ju kramp i armen om jag ska klia mig på armbågen och samtidgt hålla på hjärtat. Hahahaha Andra handen ska klia Redigerad 8 augusti, 2005 av -NightHawk- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Orka sånna här onödiga topics, kan kanske passat bättre i Dagens Lol? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Testade på monitorn, samma avstånd.... BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Hahahaha Andra handen ska klia Ja, jag kliar ju med den andra armen . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ja, jag kliar ju med den andra armen . Jag skrattar ihjäl mig här Men det ska inte vara så svårt att ha ena handen på hjärtat och klia på armbågen med den andra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Detta e en rätt så cool grej för mods, följ bara instruktonerna 1) Tryck på Add Reply 2) Skriv det du har att skriva 3) Välj "Close this topic" under "After posting..." Vad har hänt?? Det går inte att skriva i tråden längre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts