_-MadeMaN-_ Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Finns nog inget du kan göra dig för att oroa dig mindre, men jag kan lova dig att när du väl kommer upp på scen kommer du ha skoj och glömma att du är rädd, så oroa dig inte! fan va roliga skämt jag har... W0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Skrik samtidigt som du klämmer en näve ost i handen innan du stiger up på scen . De hjälper ska du se Redigerad 9 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Till er som säger att ingen märker av basen osv. Har ni prövat att lyssna på en låt utan bas? Det låter jävligt tomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Till er som säger att ingen märker av basen osv. Har ni prövat att lyssna på en låt utan bas? Det låter jävligt tomt. Aa, det e team work i ett band. Varför skulle annars basen finnas Redigerad 9 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Basen är jätteviktig. Alla kan inte lyssna på en låt och peka ut exakt vad basen är, men det låter tomt utan den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Sitt bara ner å ta det lugnt, kolla så att basen är stämd, gå igenom låtarna, käka ett äpple, så gör alltid jag innan en spelning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jo jag vet att det blir tomt utan bas. MEN, den hörs dock inte lika mycket som en gitarr gör vilket medföljer att om han/hon/den/det som spelar bas kan spela fel ,vilket jag absoult inte tror att leftbehind kommer att göra, utan att det märks vidare mycket. Jag lirrar förövrigt också bas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jo jag vet att det blir tomt utan bas. MEN, den hörs dock inte lika mycket som en gitarr gör vilket medföljer att om han/hon/den/det som spelar bas kan spela fel ,vilket jag absoult inte tror att leftbehind kommer att göra, utan att det märks vidare mycket. Jag lirrar förövrigt också bas... Om de e musiker/basister där så kanske dom märker.. men "normala" icke musiker märker antagligen inte men chilla före spelningen.. kommer antagligen gå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Om de e musiker/basister där så kanske dom märker.. men "normala" icke musiker märker antagligen inte men chilla före spelningen.. kommer antagligen gå bra Ja dem där ickemusikaliska är allt tondöva. fan BroDD, klart dem hör basen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ja dem där ickemusikaliska är allt tondöva. fan BroDD, klart dem hör basen! Sa ja att dom INTE hör basen? nej.... men ja ja håller me, icke musikaliska e tondöva och dom HÖR, antagligen, basen.. men inte om man spelar fel nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jo jag vet att det blir tomt utan bas. MEN, den hörs dock inte lika mycket som en gitarr gör vilket medföljer att om han/hon/den/det som spelar bas kan spela fel ,vilket jag absoult inte tror att leftbehind kommer att göra, utan att det märks vidare mycket. Jag lirrar förövrigt också bas... Ska inte alltid basen gå högre än gitarren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ska inte alltid basen gå högre än gitarren? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts