berit Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Leftbehind det är lungt du spelar bas...ingen kommer märka om du spelar fel eller nåt sånt Men tänk bara på allt bra som kommer hända efter...alla kommer säga: ''Faaaan va bra!!'' ''inte illa'' etc Det gjorde jag med när jag skulle spela live det gör inget om man tabbar sig lite för folk lyssnar ändå bara på gitarren och sången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 stagediving kan va o rekomendera... Haha, jag kan ju testa med basen Toki: Vi ska spela ganska nära Kumlaanstalten om du vad det är, det är för övrigt ett av Sveriges säkraste fängelser. Dangerboy: Jo, det märks ändå skapligt på dom låtar vi spelar, vi spelar For Whom the Bell Tolls, där basen är ganska dominant. Och Nothing Else Matters, där det märks om man sätter fel ton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Haha, jag kan ju testa med basen Toki: Vi ska spela ganska nära Kumlaanstalten om du vad det är, det är för övrigt ett av Sveriges säkraste fängelser. Okej,men vart någonstans i Sverige ligger det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nära Vättern och Vänern. HÄR närmare bestämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nära Vättern och Vänern. HÄR närmare bestämt Okej,då vet jag! Orkar inte åka så långt för att se er spela. Men skulle ny typ spelat i Stockholm så,skulle jag gärna komma och se er! Lycka till iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ta nått lugnande innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tackar tackar Toki Och tack till dom andra som skrev bra grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Som sagt ska man bara ta det lugnt.... Var glad att du inte ska lira My friend of misery eller pulling teeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 My Friend of Misery klarar jag ju, men då ska man verkligen inte spela fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) "when you worry you make it double, dont worry.." Redigerad 9 augusti, 2005 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det är lugnt, du är basist. I princip ingen som bryr sig om basisten, bara sångaren, gitaristen och trummisen.. Så du kan vara lugn.. Tyvärr antar jag =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Bakom mina solglasögon, kan jag va mig själv... Solglasögon har räddat många från scenskräck. Jag har själv vart på scen framför hela min förra skola 2 gånger och båda gångerna har jag haft stora brillor på mig som inte går att se igenom på. Hjälper som fan. Och om man är för rädd är det bara att blunda. Ingen ser att man blundar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det är lugnt, du är basist. I princip ingen som bryr sig om basisten, bara sångaren, gitaristen och trummisen.. Så du kan vara lugn.. Tyvärr antar jag =/ Hohojaja.. stop där. basen är också en del av musiken. den märks. tycker bas är ett skönt intrument, har en själv! dock hos farsans inspelningsstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hohojaja.. stop där. basen är också en del av musiken. den märks. tycker bas är ett skönt intrument, har en själv! dock hos farsans inspelningsstudio Jo men inget man direkt lägger märke till på scen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jo men inget man direkt lägger märke till på scen Beror på. Slap-base är alltid nånting alla lägger märke till. Basen är mycket mer än bara biooooobeeeeeeeboooooobaaaaaaa Basen kan också göra medlodier och köra solo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Exakt. t.ex My Friend of Misery Orion Pulling Teeth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Leftbehind: Föreställ dig alla i publiken nakna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Leftbehind: Föreställ dig alla i publiken nakna. Tänk om det är nån gammal man i publiken då? Då blundar han i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tänk om det är nån gammal man i publiken då? Då blundar han i alla fall. Hahaha. fan va hett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Finns nog inget du kan göra dig för att oroa dig mindre, men jag kan lova dig att när du väl kommer upp på scen kommer du ha skoj och glömma att du är rädd, så oroa dig inte! fan va roliga skämt jag har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts