_-MadeMaN-_ Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Någon som kan förklara hur man spelar in med fraps utan att de hackar så mycket. När jag kollar på filmerna hackar det mycket. Datorn ska inte vara problem har A64 +3500 GF 6800 Ultra 1gb minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Någon som kan förklara hur man spelar in med fraps utan att de hackar så mycket. När jag kollar på filmerna hackar det mycket. Datorn ska inte vara problem har A64 +3500 GF 6800 Ultra 1gb minne. Likadan dator som mig, men vilken version av Fraps har du, vad väljer du för FPS när du spelar in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag har senaste från deras hemsida och fps:en har jag testat mellan 30 - 60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag har senaste från deras hemsida och fps:en har jag testat mellan 30 - 60. Ok, men prövamed någon anna version, eller googla runt lite. För jag vet tyvärr inget annat . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Kör på 30FPS sen ökar du velocityn i Vegas eller vad du nu använder för program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts