hyperberit Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ja du, i mitt arbete så får jag se en del hemska saker i te.x trafikolycker m.m. När barn är inblandade får man sig en rejäl tankeställare. Är det smart att köra i så höga hastigheter genom att riskera andra trafikanters liv?. Nej. Men om du nu tvunget skall veta så har mätaren varit över 240. Men det går att trycka mer. Hehe okej, du drar mig din går ändå inte mycket fortare med tanke på att jag bara har en b23A som dessutom är ganska slö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag är stolt över att vara etnisk-Svensk Skrev det bara för att provocera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hehe okej, du drar mig din går ändå inte mycket fortare med tanke på att jag bara har en b23A som dessutom är ganska slö Sammanlagt har jag fått ut 241hk. Drar en b23a en sån?. Jag sa att mätaren har stått på 240 som mest. Men då hade jag halvgas . Nej, men allvar. Det är mer att ge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Mitt Ljud System Slå Alla http://img353.imageshack.us/img353/3804/pict07505wn.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Min musiksmak och att jag alldrig har fallit för grupptryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Min musiksmak och att jag alldrig har fallit för grupptryck. Aldrig med ett L... Kände att jag var tvungen att rätta det nu då det är många här som inte stavar rätt till det. Btw, jag är stolt över att rätta folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Mig själv och min flickvän. Redigerad 10 augusti, 2005 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 http://www.maggot-land.com/thanks.html Det är jag jävligt stolt över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag är stålt över att visa upp detta inlägget. nr. 8000. eller vad säger jag? är inte ett dugg stålt, så mobbat att ha mkt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag är stålt över att visa upp detta inlägget. nr. 8000. eller vad säger jag? är inte ett dugg stålt, så mobbat att ha mkt inlägg *host* Stolt *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adsky Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag är stolt över min sköldpadda Och.....hmm inge mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag är stolt över att spendera så mycket tid vid datorn och veta så lite om datorer. Om ni frågar Körliwörli så fattar ni. Han har nog mycket att säga som ni kan skratta gott åt . Många saker är faktisgt saker som jag vet men glömt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag är stolt över min sköldpadda Och.....hmm inge mer Har du en sköldpadda!? Jag med hon heter Börje och är en rödörad. Vad har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Har du en sköldpadda!? Jag med hon heter Börje och är en rödörad. Vad har du? Jag hade en rödörad.. Som hette Sigge.. Fast han bor i mitt förra hus i källarn som i har flyttat ifrån.. Är stolt över mitt smeknamn på gtasajten och msn dvs, Sikorka och Radioaktiva Räkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag är stolt över att spendera så mycket tid vid datorn och veta så lite om datorer. Om ni frågar Körliwörli så fattar ni. Han har nog mycket att säga som ni kan skratta gott åt . Många saker är faktisgt saker som jag vet men glömt. You don't say [19:59:59] Bubbli: Jag är inte så intreserad av delarna... Vad moderkort vara bra för? Notera att vi ofta använder grammatiskt inkorrekta meningar på msgr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Är stolt över att jag ska vara med på kort på EAs hemsida för jag vann en FIFA street tävling på EB Games och att detta är mitt inlägg 750 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag är stolt över att vara member 1 900. Annars är jag stolt över att jag nu lyckats få ihop 234 kr i min 1:kr sammling, Den ska upp till 500, sen ska jag handla godis på ICA för där finns det en automat där man lägger ner småpengarna istället för att ge dem till kasörskan Godis för 500!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Om jag är stolt över nått så skulle väll det vara filmerna/filmboxarna... Kompisarna är helt bäst också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag är också stolt över denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Är stolt över min musiksamling. Kan tyckas fånigt av vissa (många?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts