Jump to content

Stolt och visa upp

pKz
 Share

Recommended Posts

Ja du, i mitt arbete så får jag se en del hemska saker i te.x trafikolycker m.m. När barn är inblandade får man sig en rejäl tankeställare. Är det smart att köra i så höga hastigheter genom att riskera andra trafikanters liv?. Nej.

Men om du nu tvunget skall veta så har mätaren varit över 240. Men det går att trycka mer. <_<

Hehe okej, du drar mig

din går ändå inte mycket fortare med tanke på att jag bara har en b23A som dessutom är ganska slö ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hehe okej, du drar mig

din går ändå inte mycket fortare med tanke på att jag bara har en b23A som dessutom är ganska slö :)

Sammanlagt har jag fått ut 241hk. Drar en b23a en sån?. <_<

Jag sa att mätaren har stått på 240 som mest. Men då hade jag halvgas :P.

Nej, men allvar. Det är mer att ge. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är stolt över att spendera så mycket tid vid datorn och veta så lite om datorer. Om ni frågar Körliwörli så fattar ni. Han har nog mycket att säga som ni kan skratta gott åt :wub: . Många saker är faktisgt saker som jag vet men glömt.

You don't say :o

[19:59:59] Bubbli: Jag är inte så intreserad av delarna... Vad moderkort vara bra för?

Notera att vi ofta använder grammatiskt inkorrekta meningar på msgr :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är stolt över att vara member 1 900.

Annars är jag stolt över att jag nu lyckats få ihop 234 kr i min 1:kr sammling, Den ska upp till 500, sen ska jag handla godis på ICA för där finns det en automat där man lägger ner småpengarna istället för att ge dem till kasörskan :P

Godis för 500!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor