Egget91 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag är stolt över att jag inte är en idiot som dom andra killarna i klassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag är stolt över att jag inte är en idiot som dom andra killarna i klassen Jag är också stolt över att jag inte är en idiot. Jag är stolt över att jag är en trevlig människa. Jag är stolt över att jag inte är en alkoholist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag är också stolt över att jag inte är en idiot. Jag är stolt över att jag är en trevlig människa. Jag är stolt över att jag inte är en alkoholist. Full pott på båda.. Du är grymt trevlig. Sedan om det nu är som du säger att du inte brukar Alkohol så är det också Grymt bra. Dvs 2/2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag är stolt över min dörr den går att stänga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag är stolt över min dörr den går att stänga Wauuuw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Full pott på båda.. Du är grymt trevlig. Sedan om det nu är som du säger att du inte brukar Alkohol så är det också Grymt bra. Dvs 2/2. Tack detsamma. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag är stolt över att jag klippte gräset klockan 6 imorse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Juste, jag är också stolt för att jag aldrig testat Alkohol, att röka eller att snusa. Knark har jag heller aldrig testat, men det är ganska självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Juste, jag är också stolt för att jag aldrig testat Alkohol, att röka eller att snusa. Knark har jag heller aldrig testat, men det är ganska självklart. Absolut Vodka is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Absolut Vodka is the shit Coolt uttalande från en cool kille.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Coolt uttalande från en cool kille.. Nää det luktar sjukhus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag är stolt att jag lyckade slut snusa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det va som själve fan =) vad toppar du med den volvon? Ja du, i mitt arbete så får jag se en del hemska saker i te.x trafikolycker m.m. När barn är inblandade får man sig en rejäl tankeställare. Är det smart att köra i så höga hastigheter genom att riskera andra trafikanters liv?. Nej. Men om du nu tvunget skall veta så har mätaren varit över 240. Men det går att trycka mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag är stolt över att jag klippte gräset klockan 6 imorse Grannarna är nog inte lika stolta över dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Grannarna är nog inte lika stolta över dig Jag körde 125a med trimpipa vid halv 7 på morgonen, ingen stördes , fast det finns 11 andra hus i det här kvarteret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag är stolt över min personlighet, mina betyg, mitt utseende, finns en massa saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag är stolt över att jag inte röker,snusar eller dricker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag är stolt över att jag inte röker,snusar eller dricker Jo, det är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Stolt över att jag aldrig testat röka, aldrig testat snusa & ogillar verkligen alkohol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag är stolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts