Jump to content

Stolt och visa upp

pKz
 Share

Recommended Posts

Du vet väl att det tillhör allmänbildningen att kunna stava "hjärna"  ^_^

:P

HAHA!! där blev jag brutalt ägd :P

fast jag är iofs trött och innan var jag ganska onykter om det ska vara nån undanflykt

edit: och jag visste att det stavas HJärna

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är sjukt stolt över mina rymdgubbar. Har ca 10 olika statyer. De är jätte svåra att få tag i. (i princip omöjligt nu) Ovanliga som f*n. Den största är lite drygt en och en halv meter stor. De är gjorda i nåt gips liknade matrial.

Tom. butiks ägaren undrade var de kom ifrån. Han visst inte om de är en serie som man kan samla på eller vad. En av hans leverantörer hade bara sagt att han hade kommigt över ett parti "prynads saker" och undrade om han vill ha det till sin affär. Sen kom jag dit av en slump och köpte alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är sjukt stolt över mina rymdgubbar. Har ca 10 olika statyer. De är jätte svåra att få tag i. (i princip omöjligt nu) Ovanliga som f*n. Den största är lite drygt en och en halv meter stor. De är gjorda i nåt gips liknade matrial.

Tom. butiks ägaren undrade var de kom ifrån. Han visst inte om de är en serie som man kan samla på eller vad. En av hans leverantörer hade bara sagt att han hade kommigt över ett parti "prynads saker" och undrade om han vill ha det till sin affär. Sen kom jag dit av en slump och köpte alla.

Aha så din avatar är en av dina rymdgubbar, eller?

För jag har alltid undrat vad det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha så din avatar är en av dina rymdgubbar, eller?

För jag har alltid undrat vad det är.

Jo det är det. Det är lite svårt att se på den bilden men det är en fötölj där en rymdgubbe sitter med sitt rymdbarn och röker.

Men den är inte den coolaste. Jag har en stor som står med en väska och röker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor