berit Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Du vet väl att det tillhör allmänbildningen att kunna stava "hjärna" HAHA!! där blev jag brutalt ägd fast jag är iofs trött och innan var jag ganska onykter om det ska vara nån undanflykt edit: och jag visste att det stavas HJärna Redigerad 9 augusti, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Att jag har opererat mig cirka 10 gånger för mitt långfinger och ringfinger satt ihop på båda händerna när jag föddes. Redigerad 9 augusti, 2005 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Min gigantiska kuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Att jag har långt hår och Lyssnar på Metal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Att jag är kompis med Siana!! Han är skolans tuffing, nämligen... Att jag är släkt med EB2! Har ni sett hans verk i Artpadtråden? SKILLZ!!! Redigerad 9 augusti, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Kukmätartråd Då vinner jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 2 x 12" Cerwin Vega Aha men det där är ju riktiga grejer. Z-5500 är ju datorhögtalare och i den genren finns det i alla fall inget som slår dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Att jag är member no. 291 291 = respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Att jag är member no. 291 291 = respekt Det faktum att du kallar dig "Stoffe" oroar dig inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Min kropp, min katt, min router, min coca cola högtalare m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag är sjukt stolt över mina rymdgubbar. Har ca 10 olika statyer. De är jätte svåra att få tag i. (i princip omöjligt nu) Ovanliga som f*n. Den största är lite drygt en och en halv meter stor. De är gjorda i nåt gips liknade matrial. Tom. butiks ägaren undrade var de kom ifrån. Han visst inte om de är en serie som man kan samla på eller vad. En av hans leverantörer hade bara sagt att han hade kommigt över ett parti "prynads saker" och undrade om han vill ha det till sin affär. Sen kom jag dit av en slump och köpte alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det faktum att du kallar dig "Stoffe" oroar dig inte? Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag är sjukt stolt över mina rymdgubbar. Har ca 10 olika statyer. De är jätte svåra att få tag i. (i princip omöjligt nu) Ovanliga som f*n. Den största är lite drygt en och en halv meter stor. De är gjorda i nåt gips liknade matrial. Tom. butiks ägaren undrade var de kom ifrån. Han visst inte om de är en serie som man kan samla på eller vad. En av hans leverantörer hade bara sagt att han hade kommigt över ett parti "prynads saker" och undrade om han vill ha det till sin affär. Sen kom jag dit av en slump och köpte alla. Aha så din avatar är en av dina rymdgubbar, eller? För jag har alltid undrat vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Aha så din avatar är en av dina rymdgubbar, eller? För jag har alltid undrat vad det är. Jo det är det. Det är lite svårt att se på den bilden men det är en fötölj där en rymdgubbe sitter med sitt rymdbarn och röker. Men den är inte den coolaste. Jag har en stor som står med en väska och röker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jo det är det. Det är lite svårt att se på den bilden men det är en fötölj där en rymdgubbe sitter med sitt rymdbarn och röker. Äsch jag ser strömbrytaren bakom iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Över min keps och mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Äsch jag ser strömbrytaren bakom iaf. Om du inte gjorde som jag gjorde nyss, kopierade den och öppnade den i Håller med till 100%!. Så har du j*vligt bra syn. Du har rätt, det finns en strömbrytare där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Min Terror på elm street box och Freddy's Nightmares Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Är stolt över: Min lungna och respektfulla attityd mot andra, min spel-sammling samt min röda tröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Om du inte gjorde som jag gjorde nyss, kopierade den och öppnade den i Håller med till 100%!. Så har du j*vligt bra syn. Du har rätt, det finns en strömbrytare där... Man kan ju högerklicka och visa bild också bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts