Cortez Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Yeeeay! Min är 778 cm lång.. hur långa är era? Nån mil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Spräjade på skolans toalett, men dock med en svart färg bara. Hade min 10onde kvarsittning. Redigerad 8 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Yeeeay! Min är 778 cm lång.. hur långa är era? Hey man, that's so funny I forgot how to laugh! Redigerad 8 augusti, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Stolt lista: Gitarrist. Kompisar. Mitt rum... mmm "insert bandname here" flaggor ------------------ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ändrar mig lite kom jag på. Hårdrockare. Bassist. Mina jävligt bra polare, lätt det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Min växande djursamling! just nu består den Bla av de snart 20 spindlarna...lite ödlor ormar skorpioner mm går också hem! - faller inte för grupptryck. Är släkt med "dynamitharry"! - har aldrig vart full! listan e låååång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Min växande djursamling! just nu består den Bla av de snart 20 spindlarna...lite ödlor ormar skorpioner mm går också hem! - faller inte för grupptryck. Är släkt med "dynamitharry"! - har aldrig vart full! listan e låååång! Hmm... om jag var du skulle jag klunka en 70'is rysk vodka och trycka ner en dynamit i brallan på Harry och sedan gå hem och käka djursammlingen i triumf över att du gjort välden en tjänst genom att spränga Harry i bitar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Min plan att bli miljonär. Mitt kommande onskefulla program. Min religion. :'( ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Hmm... om jag var du skulle jag klunka en 70'is rysk vodka och trycka ner en dynamit i brallan på Harry och sedan gå hem och käka djursammlingen i triumf över att du gjort välden en tjänst genom att spränga Harry i bitar! Det låter kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Stolt över: Att vara Juggalo Min musiksmak Min flickvän Mig... And thats about it i guess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 I demand you to take some pictures... måste bli ett litet w0rd föresten, de flesta blir impade över mitt "rum" också. speciellt Baslådan Nää, jag vågar inte. :'( Du har tio gånger så mycket. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Nää, jag vågar inte. :'( Du har tio gånger så mycket. :'( I'ts not the size that matters, It's how you use it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Min religion. :'( ( ) Jag har samma religion som dig... Är stolt över den med... Feras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 I demand you to take some pictures... måste bli ett litet w0rd föresten, de flesta blir impade över mitt "rum" också. speciellt Baslådan Slår din baslåda min? Jag är stolt över hemmabion, projektor + Logitech Z-5500. Flyttade in subben till mitt rum här om dan. Nu står det under bordet dock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Slår din baslåda min? Jag är stolt över hemmabion, projektor + Logitech Z-5500. Flyttade in subben till mitt rum här om dan. Nu står det under bordet dock: Mmmmmmmmmmm jag ser Master of puppets! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Stölt over.. Min otroliga förmåga att komma på ideer, som är idiotiska, men ingen slutar lyssna på moi Mitt betyg (En väldigt liten del av det)(vääääldigt liten) Att jag är den enda i klassen som kan skaffa jobb Min mibol.. (Mest för att de kommer typ skaffa en sån om mer än ett år) Att jag betalar nästan allt själv.. *Skit farsa* Att jag Älskar sushi Kan spela basket (Syftar på att ingen kan spela basket på min skola, utom ca 7 st) Att vi ska skaffa lyxhuset nästa år.. Rättare sagt jag, ska nog få bygga allt på sommaren Denna lista är HELT seriös... Glömde, Min Enorma S... (Vad menar jag? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Slår din baslåda min? Jag är stolt över hemmabion, projektor + Logitech Z-5500. Flyttade in subben till mitt rum här om dan. Nu står det under bordet dock: 2 x 12" Cerwin Vega Redigerad 9 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Jag är stolt över att jag är jävligt allmänbildad (jag är det, försöker inte skryta) men vad ska jag då visa upp, min hjärna? Redigerad 9 augusti, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag är stolt över att jag är jävligt allmänbildad (jag är det, försöker inte skryta) men vad ska jag då visa upp, min gärna? Eller kanske din hjärna? Gärna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag är stolt över att jag är jävligt allmänbildad (jag är det, försöker inte skryta) men vad ska jag då visa upp, min gärna? Du vet väl att det tillhör allmänbildningen att kunna stava "hjärna" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts