pKz Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag är stolt över tjejen, Cortez över sina bitches. Och Eliaaaaz över sin topic. Så nu är frågan: Vad är ni stolt över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Jag är stolt över tjejen, Cortez över sina bitches. Och Eliaaaaz över sin topic. Så nu är frågan: Vad är ni stolt över? Jag är stolt över mig själv, men det bör jag inte, för att jag är skamlig Redigerad 8 augusti, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Mitt utseende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Mina systrar. Att jag aldrig fallit för grupptryck. Att jag sällan ljuger. Att jag lyssnar på Tupac. Att jag har bra musiksmak. Och att jag har pKz på msnlistan. Vilken merit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Att jag har sprungit in i tjejernas omklädningsrum med mobilen o tog kort och filmade dom i duschen Redigerad 8 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Att jag har sprungit in i tjejernas omklädningsrum med telefonen o tog kort på dom i duschen Läste fel nvm.. Haha. Läste "User local time." Haha, är trött. Puss nvm Redigerad 8 augusti, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Mitt rum. Alla verkar bli så jäkla imponerade då dom ser all min teknik-gizmos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Mitt rum. Alla verkar bli så jäkla imponerade då dom ser all min teknik-gizmos. I demand you to take some pictures... måste bli ett litet w0rd föresten, de flesta blir impade över mitt "rum" också. speciellt Baslådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 My D*ck. Min unika musiksmak. Mitt sätt att vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Mina kunnigheter av klippa gräs är jag stolt över. Och mina framtidsplaner med kompisarna. Och min skicklighet a la GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag är stolt över min moppe och mina kompisar och min snopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Min lilla etta xP Har byggt om garagevindan till ett rum som jag har helt själv . Har en STOR baslåda (klädd med nå vitfluffigt tyg), 2 datorer, en tv, ljusslinga runt omkring och på stereoanläggningen å en hängmatta Och såklart över att jag är nykterist å aldrig haft problem me å säga nej till sprit. Redigerad 8 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag är stolt över: min bil (eftersom den är såpass ovanlig) Att jag alldrig fallit för grupptryck att jag alldrig provat rökt eller snusat att jag inte super att jag alldrig varit full mitt utseende( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Kukmätartråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Kukmätartråd Nej nu måste du skoja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Kukmätartråd Yeeeay! Min är 778 cm lång.. hur långa är era? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Jag är stolt över att vara member 1 900. Annars är jag stolt över att jag nu lyckats få ihop 234 kr i min 1:kr sammling, Den ska upp till 500, sen ska jag handla godis på ICA för där finns det en automat där man lägger ner småpengarna istället för att ge dem till kasörskan Redigerad 8 augusti, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Min musiksmak Min kropp Att jag är Djurgårdare Ja, det var väl det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) *Borta* Redigerad 8 augusti, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts