SlewME Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Oh Jag sprang 1 mil i skogen på 1 timme 120% skog! Jävla cp skog, lera o berg, backar, och träsk.. skit jobbigt! Sedan måste jag ersänna att min kondition är inte den bästa, men jag är vältränad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Innan jag började träna så kunde jag inte alls mkt, efter en del månaders träning och läsning och frågor m.m m.m, så vet jag nu en hel del. Jag tycker att du ska träna ett tag, känna på övningar m.m. fråga om hjälp på övningar du inte vet hur man ska göra.. när du sedan har lagt upp ett passande tränings shema så kan du börja med max-ot =) ädit!: sry for dubblis! GLÖM INTE ATT VILA 1,5-2 minuter mellan varje set! (då du kör enligt mat-OT) "Att träna en muskel innan den är helt återhämtad sätter dig i en ond spiral av överträning. Överträning kommer inte att bygga muskler och är verkligen slöseri med tid." Tack till tusen för all hjälp. Ska börja träna när skolan börjar. Typ 5 ggr/vecka typ två muskelgrupper varje gång. Men jag börjar köra lite lätt känna mig för och så som du har sagt. frågar om det är nå =P sen efter nån vecka eller två börjar jag med max-ot för jag är ganska stark redan inte för att skryta men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det var jag som sa att du kunde fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det var jag som sa att du kunde fråga Ber så hemskt mycket om ursäkt! Hoppas du kan förlåta mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 För den här gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Här har du en bra sida med bla övningar. Max-OT http://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=20 Övningar http://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=28 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Här har du en bra sida med bla övningar. Max-OT http://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=20 Övningar http://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=28 Tack men hittade det där själv googla =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nån som vet nå bra övningar för RYGG och BEN man kan göra hemma? har bara två stycken 2,5 kilos vikter o två stycken.. öh.. 5 kilos vikter tror ja de e.. o en stång på 8 kg eller nå sånt... så hur tränar ja ryggen o benen på ett bra sätt HEMMA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nån som vet nå bra övningar för RYGG och BEN man kan göra hemma? har bara två stycken 2,5 kilos vikter o två stycken.. öh.. 5 kilos vikter tror ja de e.. o en stång på 8 kg eller nå sånt... så hur tränar ja ryggen o benen på ett bra sätt HEMMA? Skivstång: Benövningar Mag och ryggövningar Hantlar: Styrketräning med hantlar, bl a rygg och ben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Skivstång: Benövningar Mag och ryggövningar Hantlar: Styrketräning med hantlar, bl a rygg och ben Tackar läser imorn när ja e pigg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Jag skulle bryta ihop efter ett lyft med en hantel. så dåligt att rönkingen snusningen gjort min kropp. (men det är värt det!) Redigerad 10 augusti, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Tack till tusen för all hjälp. Ska börja träna när skolan börjar. Typ 5 ggr/vecka typ två muskelgrupper varje gång. Men jag börjar köra lite lätt känna mig för och så som du har sagt. frågar om det är nå =P sen efter nån vecka eller två börjar jag med max-ot för jag är ganska stark redan inte för att skryta men Det e lugnt =) 5ggr/vecka vet jag inte hur länge du kommer orka, tänk på resvägar dit, hem, det tar tid. Läxor och annat du ska göra blir jobbigare när du kommer hem och har träningsverk överallt =P Tänk på att du ska träna varje muskelgrupp var 7:e dag. Det kan bli risk för överträning som inte ger mer än tiden som den tar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Här har du en bra sida med bla övningar. Max-OT http://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=20 Övningar http://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=28 Tack för att du la upp sidan! Du är guld värd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Brukar köra lite hemma med hantlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Det e lugnt =) 5ggr/vecka vet jag inte hur länge du kommer orka, tänk på resvägar dit, hem, det tar tid. Läxor och annat du ska göra blir jobbigare när du kommer hem och har träningsverk överallt =P Tänk på att du ska träna varje muskelgrupp var 7:e dag. Det kan bli risk för överträning som inte ger mer än tiden som den tar. Tar en kvart 20 min hemmifrån och till gymmet max.. sen fins det ett aldeles vid skolan å. Men på max-ot sidan var dom flästa tränings progen 5/ggr veckan 2 muskelgrupper per gång. Men det är alltså inte bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Tar en kvart 20 min hemmifrån och till gymmet max.. sen fins det ett aldeles vid skolan å. Men på max-ot sidan var dom flästa tränings progen 5/ggr veckan 2 muskelgrupper per gång. Men det är alltså inte bra eller? Hm... lyllos... om man ändå bodde så nära som dig.. har en MIL dit! :S Kör max-ot proggen, men du klanske ska ändra till 3ggr/vecka, 3 musklegrupper per gång eller något.. inte alltid så kul att hänga på gymmet varje dag nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hm... lyllos... om man ändå bodde så nära som dig.. har en MIL dit! :S Kör max-ot proggen, men du klanske ska ändra till 3ggr/vecka, 3 musklegrupper per gång eller något.. inte alltid så kul att hänga på gymmet varje dag nästan Det tar mig 4 min till gymmet i Tyringe höhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag skulle bryta ihop efter ett lyft med en hantel. så dåligt att rönkingen snusningen gjort min kropp. (men det är värt det!) Bah, nu låter du ju som en moralkärring. Och lyfta hantlar klarar en aktiv rök/snusare. Jag lovar. Därimot springa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Bah, nu låter du ju som en moralkärring. Och lyfta hantlar klarar en aktiv rök/snusare. Jag lovar. Därimot springa.. Det va bara en övedrift, det jag menar är att jag är grymt sliten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts