Explosiv Anka Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ja som topic namnet antyder är detta en topic om och för styrketräning. Finns det några på forumet som håller på etc. Jag håller själv inte på me styrketräning men funderar på att börja, och köra max-ot metoden och undrar om nån har lite tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ja som topic namnet antyder är detta en topic om och för styrketräning. Finns det några på forumet som håller på etc. Jag håller själv inte på me styrketräning men funderar på att börja, och köra max-ot metoden och undrar om nån har lite tips? Gah! Som jag brukar säga; är man snygg är man gay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Mjo, jag började för ett år sen ungefär, väger typ 120 nu tar 300 i bänkpress. Senare under dagen springer jag 3 mil och sen tar jag en powared. Sen vaknar jag och är helt svettig och säger Orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Oj vad mogna ni är hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Oj vad mogna ni är hihi Haha, det är ett forum för GTA spel och datorhjälp osv. Hur många tror du tränar? Welcome to the club, you are gonna be like one of us. *Dricker upp Pepsin* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Haha, det är ett forum för GTA spel och datorhjälp osv. Hur många tror du tränar? Welcome to the club, you are gonna be like one of us. *Dricker upp Pepsin* Jag spelar mycket dataspel,dricker läsk men man behöver ju inte vara värsta nörden för det e? Man måste ju kunna ha olika hobbys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag tränade. Orka fortsätta. Inga tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Jag tränar 5 dagar i veckan Mån: Ben + 30-45 min kondition Tis: Bröst + 1 timme kondition Ons: Mage/rygg + 30-45 min kondition Tors: Axlar + 1 timme kontidion Fre: Armar + 30-45 min kondition Redigerad 8 augusti, 2005 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag tränar 5 dagar i veckan Mån: Ben + 30-45 min kondition Tis: Bröst + 1 timme kondition Ons: Mage/rygg + 30-45 min kondition Tors: Axlar + 1 timme kontidion Fre: Armar + 30-45 min kondition Okej hur tränar du vad använder du för träningsprogram och kör du med lätta eller tunga vikter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ja som topic namnet antyder är detta en topic om och för styrketräning. Finns det några på forumet som håller på etc. Jag håller själv inte på me styrketräning men funderar på att börja, och köra max-ot metoden och undrar om nån har lite tips? Ah =) Jag har tränat enligt Max-OT, fungerar mycket fint.. antar att du har läst mina tips i en annan topic Börja träna med någon polare, så att ni kan pusha på varann i träningen.. samt blir det ju lite tävling också Tanka gärna filen också, läs igenom och förstå Själv tränar jag 3ggr i veckan. Men nu på lovet har jag jobb o annat o göra, så det har blivigt en paus. Muskeltr_ning.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Kör väl minst 20 situps om dagen sen blir det väl lite hantlar ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Min träning e hiphop. Och att starta lite gängslagsmål på skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ah =) Jag har tränat enligt Max-OT, fungerar mycket fint.. antar att du har läst mina tips i en annan topic Börja träna med någon polare, så att ni kan pusha på varann i träningen.. samt blir det ju lite tävling också Tanka gärna filen också, läs igenom och förstå Själv tränar jag 3ggr i veckan. Men nu på lovet har jag jobb o annat o göra, så det har blivigt en paus. Okej ja har nog läst din post i nån annan topic ja Mm jag och en polare ska börja köra nu när skolan börjar Men Max-ot funkar bra eller man växer bra och så? osså en sista fråga hur lång tid tar det innan man ser resultat eller är det olika från person till person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Kör med varierande vikter, en bra blandning (tycker jag) mellan fria och maskin vikter. Kör så här. Ben: Knäböj 4*40kg (fria) Benspark 4*40kg (maskin) Bencurl 4*50kg (maskin) Stående vadpress i maskin 4*80kg Sittande vadpress i maskin - 4*50kg Ben spark i maskin (neråt) 4*7kg + maskinens vikt. Bröst: Sned bänkpress med skivstång - 4*15-20 kg Sned hantelpress (inte varje pass, men när) 4*25kg Bänkpress med skivstång - 4*20-25kg Hantelflys (inte varje pass) - 4*20kg Kabeldrag (maskin) - 4*15kg Sen kör jag i 3 maskiner som igentligen inte har något namn (inte vad jag hört) maskin 1 - man sitter framåt och trycker i från sig vikten, tränar mittenpartiet och nedrepartiet av brösten maskin 2- man trycker upp vikterna, tränar övrepartiet av brösten maskin 3 - man sitter utåt med armarna och pressar vikterna inåt, tränar hela bröstpartiet. Mage: Crunches i kabelmaskin - ny övning för mig, ska utforska den bättre innan jag drar på med tunga vikter. Sneda crunches (sneda situps) 25 åt gången 4 gånger =100 st Benlyft - 25 åt gången 4 gånger =100 st Situps (vanliga) 25 åt gången 4 gånger =100 st Magmaskin - 25 åt gången 4 gånger =100 st Efter 2 rep brukar jag lägga på 10-15kg vikt. Rygg: Latsdrag med stång - 4*50kg Sittande kabelrodd - 4*50kg Hypersträck - utan vikt Hypersträck åt sidan (utan vikt) Sittande rodd i maskin - 4*35kg Axlar: Stående hantellyft framifrån - 4*8kg Stående hantellyft åt sidan - 4*8kg Hantelpress i maskin (sittande) 4*50kg Hantelpress i maskin (stående) 4*30kg Armar: Biceps: Rak skivstångscurl - 4*15kg Växlande hantelcurl - 4*13kg Maskincurl - 4*3kg Triceps: Kabel Pushdowns - 4*40kg Kabel Pushdowns bakom huvudet - 4*40kg Kick-backs i maskin - 4*14kg (maskinens vikt) Underarmar: Handledscurl med skivstång - 4*10kg Omvänd handledscurl - 4*5kg Fick ett bra träningsprogram av en polare på gymet, byte ut lite, gillar programet väldigt bra, brukar byta dagar för att det inte ska blr tråkigt och enformigt Redigerad 8 augusti, 2005 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Okej ja har nog läst din post i nån annan topic ja Mm jag och en polare ska börja köra nu när skolan börjar Men Max-ot funkar bra eller man växer bra och så? osså en sista fråga hur lång tid tar det innan man ser resultat eller är det olika från person till person? Tycker att ni ska köra 2 veckor som ni själva vill. Sedan kan ni börja med Max-OT, jag ökade och orkade mycket mer (tyngre vikter .mm) Resultaten tar tid (olika för person till person), tex jag som har föräldrar som har tränat friidrott på elit nivå tidigare, har ju dom generna och lätt för mig att bygga muskler (spec. på armar). Men köp ett halvårskort o efter ungefär halva tiden så ser du bra skillnader =) Men träna på ordentligt, det finns inget som heter "lätta dagar" =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tränar inte! Man får ju fan muskler av att spela trummor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag joggar 2,5km i skogen, sen motionsgår jag 5km sen tränar jag med hantlar. Varje dag. Det är så jävla skönt!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tränar inte! Man får ju fan muskler av att spela trummor! Spelar trummor själv, och musker får man knappast =P Explosiv Anka: oh, att variera ibland o springa nån dag e bra =) farsan brukar släpa med mig på 5km eller 1 mil ute i skogen (ingen gästvänlig platt mark direkt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Spelar trummor själv, och musker får man knappast =P Det var uselt skämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Det var uselt skämt! Jag skämtar inte. ÄDIT: ah, fattar nu =) sorry Redigerad 9 augusti, 2005 av Noxzist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts