T-Ryder Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Om jag har te.x en film på datorn så kan man kolla när den är senast andvänd filmen>högerklicka>Egenskaper , Finns det något sätt så att man kan resna"Senast andvänd"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Antar att du menar senast använda dokument på startmenyn. Bara högerklicka och trycka på radera. Edit: Ta bort heter det visst. Redigerad 8 augusti, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Haha.. varför skulle du vilja göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Haha.. varför skulle du vilja göra det? Min bros dator + Porrfilmer = Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Antar att du menar senast använda dokument på startmenyn. Bara högerklicka och trycka på radera. Edit: Ta bort heter det visst. Jag hittar inte senast andvända i startmenyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag hittar inte senast andvända i startmenyn http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Hjalp.JPG Denna ska väl hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Hjalp.JPG Denna ska väl hjälpa dig. Coolt, den mappen finns inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Om man högerklickar på en fil och kollar senast använd så står det när man kollade på egenskaperna, iallafall för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vad har du för operativsystem? Jag har XP pro men de lär ju finnas på Home också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Du behöver inte oroa dig, när man kollar egenskaper använder man ju samtidigt filen och då kommer "senast använd" att ändras till den tid och det datum som är just då. Det går dock att ta reda på när en fil användes senast utan att själv använda filen om man ställer in "detaljerad lista" i utforskaren, men du kan ändå lura din bror genom att ställa tillbaka klockan, öppna och stänga filen och ställa fram klockan igen så kan han inte se att du kollat på hans filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Du behöver inte oroa dig, när man kollar egenskaper använder man ju samtidigt filen och då kommer "senast använd" att ändras till den tid och det datum som är just då. Det går dock att ta reda på när en fil användes senast utan att själv använda filen om man ställer in "detaljerad lista" i utforskaren, men du kan ändå lura din bror genom att ställa tillbaka klockan, öppna och stänga filen och ställa fram klockan igen så kan han inte se att du kollat på hans filmer. Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vad har du för operativsystem? Jag har XP pro men de lär ju finnas på Home också. Nix, finns inte på Home Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Fanns när jag hade Home iallfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts