CurunirOfValinor Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nej efter uppdraget Doberman i början kan du ta över ,sen efter The green sabre Får du vänta tills uppdraget Home Coming(stavning?) men iaf...då vet du...skulle jag spoilervarnat? "A Home in the Hills", inte "Home Coming". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) "A Home in the Hills", inte "Home Coming". Eh...Jag pratar om när man kan börja ta över gator igen, det ÄR på Home coming när man hämtar Sweet och man tar över Ganton IGEN Home in the hills tar man ju bara över Maddogs crib, och Ballas härjar i ganton o resten av los santos! Redigerad 10 augusti, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Eh...Jag pratar om när man kan börja ta över gator igen, det ÄR på Home coming när man hämtar Sweet och man tar över Ganton IGEN Home in the hills tar man ju bara över Maddogs crib, och Ballas härjar i ganton o resten av los santos! Oj, är lite så där ibland. Blandade ihop det med när Didier Sachs öppnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Finns det någon mod för att ta över områden i SF och LV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts