ploster Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Kan man ta över hoods i san fierro. Har sett en annan haft grönt i san fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The General Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jo, det kan man. Jag har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Finns väll någon bugg som gör så att det poppar upp gängområden överallt. Kommer inte ihåg vad det var man skulle göra, tror det var något med att man skulle ta en båt och åka så långt ut som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Det finns ett Vagos-område i Bayside Marina, men inte i San Fierro vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Normalt ska det inte gå att ta över hoods i San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Går det att ta över hoods i SF när man klarat storyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Går det att ta över hoods i SF när man klarat storyn? Inte i normala fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 I onormala då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 I onormala då? Så kan du ha hoods överallt, genom att ta ett flygplan eller båt och åka åt ett bestämt håll LÄNGE. ut över vattnet, utanför kartan. Vips så finns det nya hoods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Så kan du ha hoods överallt, genom att ta ett flygplan eller båt och åka åt ett bestämt håll LÄNGE. ut över vattnet, utanför kartan. Vips så finns det nya hoods. Går det runt ballas å vagos i dom områderna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Går det runt ballas å vagos i dom områderna då? Inte säker, har inte testat. Men det sägs att hoodsen kan vara i vattnet så kan man hitta gängmedlemar som har drunknat. Då tror jag dom gör det, ja. Men observera att jag inte är säker, bäst att nån annan svarar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det finns ett ballas område i (nord västra) SF.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Har inte Triaderna och chineserna nått hood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Har inte Triaderna och chineserna nått hood Jo men inte övertagbara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag har ett ballas hood i San fierro :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag gjorde det tricket på PS2, men det spawnades aldrig några gängmedlemmar, så det gick inte att ta över någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lothus Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kan man bara ta över hoods i böjan av spelet, i LS då? Har varit osäler ganska länge, eller iaf förr när jag spelade, i julas, orkade aldrig fråga bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kan man bara ta över hoods i böjan av spelet, i LS då? Har varit osäler ganska länge, eller iaf förr när jag spelade, i julas, orkade aldrig fråga bara Nej efter uppdraget Doberman i början kan du ta över ,sen efter The green sabre Får du vänta tills uppdraget Home Coming(stavning?) men iaf...då vet du...skulle jag spoilervarnat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lothus Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Okey, då ere inget fel, har inte spelat sedan typ i julas och då hade jag bara kommit till LV men jag har bara några enstaka uppdrag kvar sedan är jag "tillbaka" igen...hemma, i LS... Men tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts