Jump to content

Gängkrigen

Share

Recommended Posts

Alright, Ballas och Aztecas är så gott som utdöda :huh:

Har bara ett litet problem som jag undrar om ni också har... jag har fortfarande kvar två av Ballas områden, en liten liten strimma i Temple som inte är bredare än vägen och ett litet område kring Jefferson Motel, de områdena verkar vara omöjliga att få tre Ballas att sawna sammtidigt så att man kan starta ett gängkrig, har ni lyckats?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alright, Ballas och Aztecas är så gott som utdöda :huh:

Har bara ett litet problem som jag undrar om ni också har... jag har fortfarande kvar två av Ballas områden, en liten liten strimma i Temple som inte är bredare än vägen och ett litet område kring Jefferson Motel, de områdena verkar vara omöjliga att få tre Ballas att sawna sammtidigt så att man kan starta ett gängkrig, har ni lyckats?

På Jefferson har jag lyckats på olika sätt. Ibland har jag gått in i motellet, sen gått ut efter en stund, ibland har jag haft turen att få 3 ballas på vägen precis åt höger. Så jag sprang mer inåt mot husen(för att få dom alla innanför området), sen skjöt jag dom alla och kriget var igång. Dock så är det området jobbigt på stridssättet också. Ser du Ballas, och du ser att dom springer åt ett annat håll än emot dig, så spring efter dom. De kommer att springa ifrån dig annars och inte komma tillbaka. Och går du utanför området så förlorar du kriget. Annars kan stå på vägen och kolla åt höger och vänster, har du tur så spawnar det folk åt höger vid staketet, eller vid parkeringen åt vänster.

Vid det där lilla stället är det bara stå still och byta "synläge" hela tiden, det kan ta hur mycket tid som helst, men tveka inte när chansen kommer, för den kommer inte ofta. Se till att de är innanför området också. Folk på motsatta sidan vägen är inte giltigt som området och räknas därför inte som en av de 3 gängmedlemmarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

--Mini Guide--

Fin liten guide, Cortez.

Själv hade jag väldans tur. (I Jefferson)

Åkte till gängområden med cykel å tog över dom, tog över dom andra runt om å tänkte, nu när jag e klar så kan jag leka lite med cykeln, så kom det Ballas medlemmar som började skjuta på mig å jag blev ju väldigt förvånad över vad dom gjorde i mitt teritorium, så jag dödade dom å så hade jag startat ett gängkrig på den lilla platsen utan mening, som jag inte änns hade sett pga att den var så liten å jag inte orkade börja kolla så noga :o

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alright, Ballas och Aztecas är så gott som utdöda :wub:

Nej! Varios los Aztecas är INTE utrotade, Ballas o Vagos är det när man tagit över allt i Los Santos :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor