jonathan161 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Hej alla. Jag klarade sist det uppdraget när Phil spränger armen av sig. Efter det har det inte kommit några fler uppdrags ikoner på kartan. Och jag har sökt. Skulle bara vilja veta varför det inte kommer mer uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Har du köpt alla ställen och gjort uppdragen du får på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonathan161 Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Nej jag klarade just den där dildo dodo idag men jag har inte köpt boatyard än, inte alla hus heller. Edit: Har klarat alla uppdrag på alla utom filmstudion ja. Redigerad 8 augusti, 2005 av jonathan161 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Då kommer du få ett samtal från Print Works snart (om du inte fått det än) där du får ett uppdrag till, "Cap the collector", innan du får göra det sista story-uppdraget och se den spännande upplösningen på storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonathan161 Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ok tack så mycket men menar du att man måste klara alla uppdrag på boatyard med? Eller räcker det med uppdraget när man ska fota Candy Suxxx? Suger nämligen på att köra båt. Annars för jag väl försöka då tack igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Du måste klara Checkpoint Charlie i Boatyard. Det var så jag fick telefonsamtalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonathan161 Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tack så mycket båda har gjort det sista uppdraget nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Åh, jag klarade nyss sista uppdraget i San Andreas, och jag längtade genast tillbaka till Vice City. Slutet är så mycket bättre i Vice City, ja, storyn är också bättre i mitt tycke. /me startar snart Vice och börjar om från början igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts