Wolfi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Hur gör man för att spela in GTA stuntfilmer ?? skulle gärna vilja lära mig ? någon som kan hjälpa mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Väntar tills någon går på tv sen trycker du på REC knappen. Nee då, sök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Väntar tills någon går på tv sen trycker du på REC knappen. Nee då, sök. Du skulle möjligtvis inte kunna länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 1.Ladda ner Fraps (Finns säkert på TPB också men det får jag inte prata om). 2.Installera Fraps, Sätt på Fraps och gå in i Spelet. Sen trycker du F3 så du får se Replayen du hade. Så trycker du F9(orginal knapp) för att börja filma. I gratis versionen så kan man bara spela in i 30 sekunder och det står "www.fraps.com" uppe i hörnet på varje klipp. 3.Ladda ner något Video Redegerings Program som t.ex Vegas 4.0(5.0 och 6.0 har släppts men jag hittade inte de i Gratis versioner) eller om du har Windows XP så följer Windows Movie Maker med. Här finns Windows Movie Maker 2 också. 4.Installera och kör programmet du har laddat ner eller om du använder WMM. Programen kan vara svåra i början men man lär sig till slut. Lägg till mig på MSN så kan jag hjälpa dig bättre. dorian92@gmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Du skulle möjligtvis inte kunna länka? Sure: här lärde jag mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Okej thnx ska försöka göra en filme nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Looking forward to it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Here it is the movie <--- hoppas ni gillar den Och innan ni tittar på den skulle jag vilja tacka Mr.Magic som hjälpt mig med både med hur man gör filmen och inspirerat mig till att göra stuntfilmer ,, tack Redigerad 10 augusti, 2005 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts