Ghosty Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag har klarat hela GTA:SA (inte 100 % men alla uppdrag) och jag har klarat mc-skolan ALLA GULD. Och jag undrar... Vart kan jag få tag på en FCR-900?? Är det nån som vet så snälla berätta eller visa en karta tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Borde finnas här på kartan! Karta på parkerade fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tack men jag hittade bara den vid motorcykel skolan men den har jag klarat alla guld och jag har inte fått nån FCR-900 där Gärna mer hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Squid Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag undrar oxå var FCR:en finns parkerad vet bara var NRG500:an står parkerad, men som tur var så har jag en FCR i mitt garage, snodde den av en kille som körde den i Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Det finns en FCR utanför Burger Shot i Las Venturas. Och nu vill jag bara fråga en sak(till ghosty)..varför sökte du inte? Det har upprepats en jäkla massa gånger att man ska söka innan man vill få hjälp. Redigerad 8 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Någon som hittat fcr 900 på kartan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ok ALPHA men jag vet tyvärr inte hur man söker. Jag är ganska ny här så du får faktiskt ursäkta mig. Kan du vara snäll och berätta hur och var man söker?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ok ALPHA men jag vet tyvärr inte hur man söker. Jag är ganska ny här så du får faktiskt ursäkta mig. Kan du vara snäll och berätta hur och var man söker?? Du kan ju börja med att leta upp detta lilla förstorningsglas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Jag har stött på FCR900an i Las Venturas, har två st i ett garage plus en NRG-500, som man kan hitta på kajjen i San Fierro, Kartan hittar du den på Redigerad 9 augusti, 2005 av Nimdor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag hitta den nära flygfältet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts