AE_Dave Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Okej lite mysko titel på tråden, om det heter "originalspråk" vettefan men nåja. Nån som råkar veta om det finns någonstanns här i Sverige varifrån man kan beställa anime på japanska? Avskyr de där dryga engelska rösterna etc. :F Och nej, jag laddar inte hem film, så börja inte babbla om det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Okej lite mysko titel på tråden, om det heter "originalspråk" vettefan men nåja. Nån som råkar veta om det finns någonstanns här i Sverige varifrån man kan beställa anime på japanska? Avskyr de där dryga engelska rösterna etc. :F Och nej, jag laddar inte hem film, så börja inte babbla om det nu. Jag är inte säker men kolla typ åp amazon.com eleler va de e, kolla i webhallen men tror inte dom har de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Fantasybutiken.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Fantasybutiken.com /me not worthy! *Me bows for epix* Eller nåt. :F Tack så mye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 /me not worthy! *Me bows for epix* Eller nåt. :F Tack så mye. Det är la lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts