Jump to content

Moppe eller Epa

coola
 Share

Vad Föredrar du?  

84 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Va?

Kolla S60R. 300hk, AWD och sånt. 9-3SS har 250 hk och framhjulsdrivt. S60 T5 har 260 HK och framhjulsdrift (finns AWD som tillval). Inte konstigt att S60R spöar en 9-3 Aero då.

Saab har med andra ord ingen utmanare åt S60R och V70R. Inte än men det kommer ska du se.

Redigerad av SAAB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 104
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kolla S60R. 300hk, AWD och sånt. 9-3SS har 250 hk och framhjulsdrivt. S60 T5 har 260 HK och framhjulsdrift (finns AWD som tillval). Inte konstigt att S60R spöar en 9-3 Aero då.

Saab har med andra ord ingen utmanare åt S60R och V70R. Inte än men det kommer ska du se.

Då kanske det var T5an dom testade då. kommer ej ihåg. kommer inte äns ihåg om jag sett eller läst testet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kanske det var T5an dom testade då. kommer ej ihåg. kommer inte äns ihåg om jag sett eller läst testet

Jag vet att man har testat S40 T5 mot 9-3SS Aero för något år sedan. Precis då S40:n var ny. Men jag kommer inte ihåg vilken som vann. Det var iallafall jämt race hela vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte att ni säger "epor är för bönner och raggare!" vafan! fördomar to tah max! jag har epa, snusar inte, röker inte och raggar inte, har den för jag lessnade på moppe, finns många fler som jag, det är ju ffs en bil! även om den är ombyggd så kanske nån bilitresserad vill köra bil innan 18 och då är ju epa perfekt! sluta upp med det där skitsnacket om att alla som kör epa är bönner och raggare :ph34r: då är ju alla moppe åkare fjortisar som tror de är häftiga för de har något motordrivet, samma sak! sluta upp med fördomar innan ni får en snuting :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor