SAAB Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Va? Kolla S60R. 300hk, AWD och sånt. 9-3SS har 250 hk och framhjulsdrivt. S60 T5 har 260 HK och framhjulsdrift (finns AWD som tillval). Inte konstigt att S60R spöar en 9-3 Aero då. Saab har med andra ord ingen utmanare åt S60R och V70R. Inte än men det kommer ska du se. Redigerad 10 augusti, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kolla S60R. 300hk, AWD och sånt. 9-3SS har 250 hk och framhjulsdrivt. S60 T5 har 260 HK och framhjulsdrift (finns AWD som tillval). Inte konstigt att S60R spöar en 9-3 Aero då. Saab har med andra ord ingen utmanare åt S60R och V70R. Inte än men det kommer ska du se. Då kanske det var T5an dom testade då. kommer ej ihåg. kommer inte äns ihåg om jag sett eller läst testet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Då kanske det var T5an dom testade då. kommer ej ihåg. kommer inte äns ihåg om jag sett eller läst testet Jag vet att man har testat S40 T5 mot 9-3SS Aero för något år sedan. Precis då S40:n var ny. Men jag kommer inte ihåg vilken som vann. Det var iallafall jämt race hela vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Men det finns en bil topic!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Fattar inte att ni säger "epor är för bönner och raggare!" vafan! fördomar to tah max! jag har epa, snusar inte, röker inte och raggar inte, har den för jag lessnade på moppe, finns många fler som jag, det är ju ffs en bil! även om den är ombyggd så kanske nån bilitresserad vill köra bil innan 18 och då är ju epa perfekt! sluta upp med det där skitsnacket om att alla som kör epa är bönner och raggare då är ju alla moppe åkare fjortisar som tror de är häftiga för de har något motordrivet, samma sak! sluta upp med fördomar innan ni får en snuting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts