Curly Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 http://img37.imageshack.us/img37/6038/aaa25gb.jpg ful? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ja. Okej, tack jag vill gärna se en moped som är finare än den här epan, helst en förklaring också: http://img276.imageshack.us/img276/2711/epa11lr.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Okej, tack jag vill gärna se en moped som är finare än den här epan, helst en förklaring också: http://img276.imageshack.us/img276/2711/epa11lr.jpg Tack? Jojo, varsågod. Gillar du negativa kommentarer eller? Man kan inte jämföra en bil/epa med en moped utseendemässigt, helt skilda saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Själv har jag ju moped men jag väljer ändå Epa. Dom e så roliga att åka i och sen gillar jag absolut inte att folk kallar det bonnigt. Visst, många lantboende personer (som jag själv, STOLT ÖLÄNNING) har epor men det är ju för att dom ofta bor en bra bit från stan och inte vill åka moped längre sträckor och så är dom bra att ha på vintern också. Jag själv kör dock gärna runt i 70 med min moppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Tack? Jojo, varsågod. Gillar du negativa kommentarer eller? Man kan inte jämföra en bil/epa med en moped utseendemässigt, helt skilda saker. edit: kan ingen lägga en fin moppebild för att jag vet att det finns nånstans där ute Redigerad 9 augusti, 2005 av hyperberit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Själv har jag ju moped men jag väljer ändå Epa. Dom e så roliga att åka i och sen gillar jag absolut inte att folk kallar det bonnigt. Visst, många lantboende personer (som jag själv, STOLT ÖLÄNNING) har epor men det är ju för att dom ofta bor en bra bit från stan och inte vill åka moped längre sträckor och så är dom bra att ha på vintern också. Jag själv kör dock gärna runt i 70 med min moppe. Bonnigt är det definitivt. Känner ALLA på min skola med epa. Samtliga snackar kraftig skånska, är främlingsfientliga och snusar. Dessa tre saker gör dom till megabonnar, och det faktum att det endast är megabonnar som använder epa gör epan till ett bonnigt fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Null vote. Motorcykel eller bil. Ingen bonnig Epa, eller seg moppe för min del! Sen när är det legalt för dig att köra bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Sen när är det legalt för dig att köra bil? Sen på onstag nästa vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) http://img37.imageshack.us/img37/6038/aaa25gb.jpg ful? Nånsin hört uttrycket "att styla en volvo är som att sminka en gris" ? Redigerad 9 augusti, 2005 av Warmedal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nånsin hört uttrycket "att styla en volvo är som att sminka en gris" ? Vad är det för fel med att sminka en gris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nånsin hört uttrycket "att styla en volvo är som att sminka en gris" ? Vilket inte stämmer.. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 För att...? säg inte fälgarna för det är vinterdäcken på Färgen var inte fin. Extraljusen Grillen ----------------------- Min å min fars fina Beachbuggy, måste fixa rutan, fult när den är så rak . Å den är vråltrimmad , 170 HK i bakhjulen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nånsin hört uttrycket "att styla en volvo är som att sminka en gris" ? I så fall är det väldigt tacksamt att sminka grisar: http://www.volvoland.se/images/volvo_photos/evolve/slides/Cimg0659_jpg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Haha ni e verkligen töntiga här, klart man kör epa och ingen slö moped utan stereo,värme eller en bekväm sits! och ni som sa "epa är fula".. hmm okej varför finns det då inga snygga mopeder heller? snacka om många avundsjuka moppekörande 13åringar det finns här min epa: (fixade mindre bild) http://img37.imageshack.us/img37/6038/aaa25gb.jpg ful? Din epa är ordentligt het faktist gillar den ovanliga färgen men fälgarna är inte lika fina, men ska inte klaga, har själv såna på min bil ^^ EDIT: ni som klagar på epor, de är ju bilar! då tycker ni bilar är fula med Redigerad 9 augusti, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Färgen var inte fin. Extraljusen Grillen ----------------------- Min å min fars fina Beachbuggy, måste fixa rutan, fult när den är så rak . Å den är vråltrimmad , 170 HK i bakhjulen. Säger bara: volvo original praktiskt volvo original hellre 242 än beach buggy iaf edit: hur fort går dom? Redigerad 9 augusti, 2005 av hyperberit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Säger bara: volvo original praktiskt volvo original hellre 242 än beach buggy iaf edit: hur fort går dom? Det är bubbla motor på dem, de är ju byggda på bubbla chassi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Din epa är ordentligt het faktist gillar den ovanliga färgen men fälgarna är inte lika fina, men ska inte klaga, har själv såna på min bil ^^ EDIT: ni som klagar på epor, de är ju bilar! då tycker ni bilar är fula med Epor är oftast gamla, och fula, bilar. Inte tycker jag att en 240 är fulare än vad den redan är för att den har en triangel där bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Säger bara: volvo original praktiskt volvo original hellre 242 än beach buggy iaf edit: hur fort går dom? Och jag svarar: Jag ogillar Volvo. Och jag kör då hellre buggy än en varm och svettig epa när det är fint väder. Den går rätt ordentligt, har ingen exakt siffra men tillräckligt mycket för att vara för mycket på vägar. Redigerad 9 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Och jag svarar: Jag ogillar Volvo. Och jag kör då hellre buggy än en varm och svettig epa när det är fint väder. Den går rätt ordentligt, har ingen exakt siffra men tillräckligt mycket för att vara för mycket på vägar. Är det varmt så vevar man ner rutorna... svett?? vad tror du doftgranar är till för? I sverige har vi väl tillräckligt fint väder i 2 månder/ år eller nåt sånt. En 240 är lika rolig året runt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Doftgrannarna är till för att det ska lukta gott. Inte för att motverka svett. Förövrigt var det där den fulaste epan jag sett. Tillochmed en 142:a som åker runt i mina trakter är snyggare och de är redigt fula original. Det är förresten 240 serien också. Snyggaste Volvon är helt klar 740. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts