Jump to content

Moppe eller Epa

coola
 Share

Vad Föredrar du?  

84 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 104
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Själv har jag ju moped men jag väljer ändå Epa. Dom e så roliga att åka i och sen gillar jag absolut inte att folk kallar det bonnigt. Visst, många lantboende personer (som jag själv, STOLT ÖLÄNNING) har epor men det är ju för att dom ofta bor en bra bit från stan och inte vill åka moped längre sträckor och så är dom bra att ha på vintern också. Jag själv kör dock gärna runt i 70 med min moppe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv har jag ju moped men jag väljer ändå Epa. Dom e så roliga att åka i och sen gillar jag absolut inte att folk kallar det bonnigt. Visst, många lantboende personer (som jag själv, STOLT ÖLÄNNING) har epor men det är ju för att dom ofta bor en bra bit från stan och inte vill åka moped längre sträckor och så är dom bra att ha på vintern också. Jag själv kör dock gärna runt i 70 med min moppe.

Bonnigt är det definitivt. Känner ALLA på min skola med epa.

Samtliga snackar kraftig skånska, är främlingsfientliga och snusar. Dessa tre saker gör dom till megabonnar, och det faktum att det endast är megabonnar som använder epa gör epan till ett bonnigt fordon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ni e verkligen töntiga här, klart man kör epa och ingen slö moped utan stereo,värme eller en bekväm sits! och ni som sa "epa är fula".. hmm okej varför finns det då inga snygga mopeder heller?  :( snacka om många avundsjuka moppekörande 13åringar det finns här

min epa: (fixade mindre bild)

ful?  :)

Din epa är ordentligt het faktist :o gillar den ovanliga färgen :P men fälgarna är inte lika fina, men ska inte klaga, har själv såna på min bil ^^

EDIT: ni som klagar på epor, de är ju bilar! då tycker ni bilar är fula med

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Färgen var inte fin.

Extraljusen

Grillen

-----------------------

Min å min fars fina Beachbuggy, måste

fixa rutan, fult när den är så rak :).

Å den är vråltrimmad :P, 170 HK i bakhjulen.

Säger bara:

volvo original

praktiskt

volvo original

hellre 242 än beach buggy iaf :( edit: hur fort går dom?

Redigerad av hyperberit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din epa är ordentligt het faktist :P gillar den ovanliga färgen :) men fälgarna är inte lika fina, men ska inte klaga, har själv såna på min bil ^^

EDIT: ni som klagar på epor, de är ju bilar! då tycker ni bilar är fula med

Epor är oftast gamla, och fula, bilar.

Inte tycker jag att en 240 är fulare än vad den redan är för att den har en triangel där bak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger bara:

volvo original

praktiskt

volvo original

hellre 242 än beach buggy iaf  :) edit: hur fort går dom?

Och jag svarar:

Jag ogillar Volvo.

Och jag kör då hellre buggy än en varm och svettig epa när det är fint väder.

Den går rätt ordentligt, har ingen exakt siffra men tillräckligt mycket för att vara för mycket på vägar.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och jag svarar:

Jag ogillar Volvo.

Och jag kör då hellre buggy än en varm och svettig epa när det är fint väder.

Den går rätt ordentligt, har ingen exakt siffra men tillräckligt mycket för att vara för mycket på vägar.

Är det varmt så vevar man ner rutorna... svett?? vad tror du doftgranar är till för? I sverige har vi väl tillräckligt fint väder i 2 månder/ år eller nåt sånt. En 240 är lika rolig året runt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Doftgrannarna är till för att det ska lukta gott. Inte för att motverka svett. Förövrigt var det där den fulaste epan jag sett. Tillochmed en 142:a som åker runt i mina trakter är snyggare och de är redigt fula original. Det är förresten 240 serien också. Snyggaste Volvon är helt klar 740.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor