Jump to content

Moppe eller Epa

coola
 Share

Vad Föredrar du?  

84 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 104
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha ni e verkligen töntiga här, klart man kör epa och ingen slö moped utan stereo,värme eller en bekväm sits! och ni som sa "epa är fula".. hmm okej varför finns det då inga snygga mopeder heller? ^_^ snacka om många avundsjuka moppekörande 13åringar det finns här

min epa: (fixade mindre bild)

ful? :huh:

Redigerad av hyperberit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grillen och extraljusen var gräsliga, var även ett för mycket bonn-stuk över det hela. Men detta är ju min smak.

Åjo grillen är gräslig, det är ju 240 original :huh: och extralysena är inte mitt påhitt, förra ägarens men jag måste ju säga att dom är praktiska så dom får vara

vad är det som ser bonnigt ut med en stylad 242a?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åjo grillen är gräslig, det är ju 240 original  :huh: och extralysena är inte mitt påhitt, förra ägarens men jag måste ju säga att dom är praktiska så dom får vara

vad är det som ser bonnigt ut med en stylad 242a?

Grillen var gräslig då den var lackad på det viset.

Kan du inte lacka extraljusen svarta då? Ser inge vidare ut i bilens färg.

Det är helheten som gör att den ser så bonnig ut, vad det är som gör de kan jag inte svara på, kanske mycket med grillen och extraljusen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor