coola Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vad tycker du mest om? Vote Moped Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 BIL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vöte: moped Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Man kör moped 1 år, sen blire epa, sen bil, sen rullstol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vote : Moppe Epa i mina trakter förknippas med : snus, öl, nasism och fula bönner och raggare som kör. Epa är löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vote: Moped. Epa traktorer är för bönder och sedan är de fula och tar upp en stor del av körbanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Moped! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Helst av allt Bil. Men om jag var absolut tvungen att välja mellan epa och moped så får det väl bli moped. Är väl inge kul att köra runt på vägar i bara 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 .vote: Moped mopeder är charmiga.. krånglar alltid som fan men det är jävligt gôtt när dom funkar.. vilket iofs inte är så ofta.. kör fortfarande moped fast jag har körkort.. det är ju kul.. //mopedist 4 life.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Null vote. Motorcykel eller bil. Ingen bonnig Epa, eller seg moppe för min del! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Varken eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ingen bonnig Epa, eller seg moppe för min del! Finns botemedel som kallas för trim till sega mopeder Sätter aldrig min fot i en epa, därimot gillar jag mopeder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Finns botemedel som kallas för trim till sega mopeder Har det blivit legalt eller? I så fall vill jag trimma ljudet på dom. Hellre en dubbelt så högljudd sporthoj, än en skrikig moppe. Och så är mopeder (främst scootrar, eller "skrotrar" som man säger där jag bor ) utomordentligt fula! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Har det blivit legalt eller? Inte vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag bränner runt med en Zundapp (packmoppe) på jobbet=). Askul ju, helvetes acceleration i skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vote: Moped Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Man kör moped 1 år, sen blire epa, sen bil, sen rullstol. Hahah den var bra Vote: MOPPE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vote: Moped Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Våt: Moped... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Moppe epor e fula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts