Mad-Wille Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Varför är det så dyrt? Vad kan man göra med photo shop? Är det lättare att göra skins i det än i paint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Gör enbart skins.. och då använder jag Photoshop CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag har laddat ner en dema av photo shop men jag fattar inte hur man ska göra skins Jag har hittat ett jag vill måla på men hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Sketchup, Zmodeler, Paint shop PRO 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts