Mad-Wille Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vilket är ert favorit program när ni gör t.ex skins, bilar och vapen Jag andvänder paint för det är det ända jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 När man moddar bilar och vapen andvänder man fördetmesta zmodeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) När jag gör skins använder jag också paint för jag vet inte heller fler Redigerad 8 augusti, 2005 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Paint är så tråkigt för det blir enfärgat eller vad man ska säga. om jag gör en tröja som är grön så blir hela grön och konstig hehe dåligt förklarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag använder Photoshop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Är det bra? Var kan man ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Där http://www.adobe.com/products/photoshop/main.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Har ni köpt det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Har ni köpt det eller? Dom kanske har hittar det i Buskarna??? OT: Jag skinnar inTe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Kanske det eller typ hittat det på piratebay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag har licens på mitt Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ok är photo shop bra? Är det som paint eller vad är skilnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 När jag gör skins använder jag Paint Shop Pro 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Är det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag har licens på mitt Photoshop. Jag me...eller jaa min far har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Photoshop is t3h shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Är det gratis? Nej de är inte gratis... inte mkt som e gratis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Photoshop 10469:- http://www.webhallen.com/prod.php?id=23221 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Photoshop 10469:- http://www.webhallen.com/prod.php?id=23221 Jag undrar om de trodde att någon skulle köpa det när de satte priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag undrar om de trodde att någon skulle köpa det när de satte priset. Företag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts