JohnnyH87 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vadå, det finsn ju gott om sidouppdrag man kan göra! Jag gillade slutet i SA, men jag hålelr med om att Vice City hade en grym avslutning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Ja! synd att man va tvungen att döda sina favoritkaraktärer! och sen förväntade jag mig några extrauppdrag efter slutet som i vc... Finns ju polis, brandkår, ambulans, race, hästskor, jumps, snäckor och ta bilder och tillåme skola om man inte klarat det. Jag tycker SA håller längre med tiden, där kan man ändra gubben på många sätt, och SA är ju något större så man har fler ställen å roa sig på/utforska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 W0rd! Förresten öppnas det inga nya siouppdrag när man klarat storyuppdragen i VC. De är öppna redan innan man klarar sista uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Fattar inte:S..Jag hittade en save-fil på forumet..Och nu är jag på The end of the line och det står 66.8%..Är det bara för att man inte har gjort alla sidouppdrag..Tacksam för svar. EDIT:stavning EDIT2:stavning Redigerad 19 september, 2005 av biafra_92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Fattar inte:S..Jag hittade en save-fil på forumet..Och nu är jag på The end of the line och det står 66.8%..Är det bara för att man inte har gjort alla sidouppdrag..Tacksam för svar. EDIT:stavning EDIT2:stavning Nej, man måste göra en massa andra saker också för att få 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag kalrade typ på första försöket det är skit enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ja! synd att man va tvungen att döda sina favoritkaraktärer! och sen förväntade jag mig några extrauppdrag efter slutet som i vc... EXTRA UPPDRAG? när är det i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts