Robban87 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag behöver hjälp med End Of The Line. Om bara någon kan säga hur och vart man hittar save games så kommer jag lägga upp mitt och det är ''up for grabs''! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Gör uppdraget själv, även om det är svårt så måste det göras.. det är ju sista uppdraget, det ska göras själv, absolut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ja men det går inte! Inte när man ska följa efter Tennpenny.. och förlorar man så får man köra igenom hela skiten igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ja men det går inte! Inte när man ska följa efter Tennpenny.. och förlorar man så får man köra igenom hela skiten igen Du behöver inte springa om i smokes crack palace, loader du inte när du förlorar så börjar du vid tennypennys jakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Jaså? Det visste jag inte Det är hursomhelst jäkligt svårt att hänga med brandbilen. Måste man vara aldeles under stegen när Sweet börjar tappa greppet? Redigerad 8 augusti, 2005 av Robban87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Jaså? Det visste jag inte Inte jag heller Fick reda på det efter jag loadat och gjort om och klarat testade mer än 1 gång skaru veta haha edit: Hmm..princip, e du osäker så kan du typ åka in lite försiktigt i bakdelen på tennypennys brandbil så blir det inga problem, men ingen hård knuff för då ramlar sweet av och dör Redigerad 8 augusti, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Shit... då handlar det ju bara om slumpen och ren tur, inte skicklighet i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Shit... då handlar det ju bara om slumpen och ren tur, inte skicklighet i spelet! Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Usch! Inte usch Det är ju lätt att få sweet att hamna i bilen Sweet e liten och bilen e stor så det är en baggis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jo... men det är inte lika lätta att komma nära brandbilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Woho, klarade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Woho, klarade det! Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr-Wille Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Woho, klarade det! Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Woho, klarade det! Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tackar tackar, hehe Men tyckte nog att slut scenen var bättre i VC, vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tackar tackar, hehe Men tyckte nog att slut scenen var bättre i VC, vad tycker ni? Jo, slutet sög i SA om man gemför med VC man kunde nästan få en och e annan tår när låten, och credits kom i VC, i SA var det inget mkt med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 *nickar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hannes Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Men hur börjar man om vid Tennpennys jakt? Råkade köra på en MC-polis precis när hantappade greppet..:S..Hjälp! orkar inte göra om Crack Place.. *EDIT* Kom på att ni menade att man gick till Start "ringen" igen;) Redigerad 23 augusti, 2005 av Hannes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jo, slutet sög i SA om man gemför med VC man kunde nästan få en och e annan tår när låten, och credits kom i VC, i SA var det inget mkt med det Ja! synd att man va tvungen att döda sina favoritkaraktärer! och sen förväntade jag mig några extrauppdrag efter slutet som i vc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts