YooSho Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Alla som vill bråka kom in hit och bråga förstör inte i andra men INGA FULA ORD i så fall gör det censor som BI**H ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Hur menar du "disstopic" ? Redigerad 8 augusti, 2005 av Ando Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Hur menar du "disstopic" ? btw. censurering är ghey :< Vad är det som gör censurering homosexuellt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vad är det som gör censurering homosexuellt? Okej jag uttryckte mig lite dåligt. Editar bort det :F Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Okej jag uttryckte mig lite dåligt. Editar bort det :F Det behövs inte, stå för vad du säger. Min mening med inlägget var att jag fattar inte varför Jag själv och många många andra använder ordet gay som något negativt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Bråka kan man göra någon annanstans som på msn och irc. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vad ska man bråka om. Just nu bråkar jag med hunden. Jag: Nu är du död hundkit Hunden: Wow Jag: vad vill du mig, snacka ordentligt. Du kan ju inte ens prata Hunden: Woff Wofff Jag: Ähh vad fan jag ger upp, du är konstig *Klappar den samtidigt som jag bestämmer fred med min hund* Jag: Ja du är allt för söt, nussi nussi Hund: *Piper* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Det behövs inte, stå för vad du säger. Min mening med inlägget var att jag fattar inte varför Jag själv och många många andra använder ordet gay som något negativt. Jag vill inte stå för det eftersom det var korkat skrivet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag bråkar med mig själv, väldigt abstrakt och komplext. Undra sa flundra hur det kommer se ut when it gets physical... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag brukar se i många topicar den dom vill diskutera en sak och gör de till nått annat, gör de här istället för att förstöra ? me diss topic menar jag: dissa varandra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag brukar se i många topicar den dom vill diskutera en sak och gör de till nått annat, gör de här istället för att förstöra ? me diss topic menar jag: dissa varandra Öhh, Tjockis!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, DIZZAD!"!!! OMG, ROFL ...Typ så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Öhh, Tjockis!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, DIZZAD!"!!! OMG, ROFL ...Typ så? Me lite mer dizz i den ? det där var mer bara retning som var skrattretande .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Rapbox är förbjudet. Men aja Ebeeto för fan kom med din HOWHOW Diss Annars tror ju alla på Sajten att du är Piss Det vill du väll inte va? Usch och isch till HOWHOW's flow Det är ju tillomed sämre än Suge från Death Row Han skulle kunna gemföras med J-Kwon (Jag kan inte räkna, öhhh?) och varför stöttar du honom, Ron? Du vet att han är dålig precis som jag *N-Nu tar jag tåget till prag* Den här tråden blir säkert låst idag. Rumpa__ tror han rappar men han snackar mest kommer ni ihåg muskelspännarbilden? det var en Gay-gest Om du inte vågar komma ut ta ett Gay-Test Magic in da house, N**** Fuck the rest! Ta det inte seriöst nu små killar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Rapbox är förbjudet. Men aja Ebeeto för fan kom med din HOWHOW Diss Annars tror ju alla på Sajten att du är Piss Det vill du väll inte va? Usch och isch till HOWHOW's flow Det är ju tillomed sämre än Suge från Death Row Han skulle kunna gemföras med J-Kwon (Jag kan inte räkna, öhhh?) och varför stöttar du honom, Ron? Du vet att han är dålig precis som jag *N-Nu tar jag tåget till prag* Den här tråden blir säkert låst idag. Rumpa__ tror han rappar men han snackar mest kommer ni ihåg muskelspännarbilden? det var en Gay-gest Om du inte vågar komma ut ta ett Gay-Test Magic in da house, N**** Fuck the rest! Ta det inte seriöst nu små killar. Kewl. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Varför bråka, varför göra en topic för det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ta det inte seriöst nu små killar. Tja, vi är ju äldre än dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Wow, undra om denna blir låst inom en snar framtid... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Wow, undra om denna blir låst inom en snar framtid... Enbart en tidsfråga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Raporterad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Raporterad. Hörru P-C va *pip* *pip* *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip* ! Vad har du att säga i försvar nu? Varför rapportering, en alldeles utmärkt tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts