Jump to content

Michelle

Share

Recommended Posts

Men åk till Misty's hela tiden bara, det är bäst, för Michelle gillar Misty's och det kan vara så att hon blir sur bara för att du inte åker dit. Och det spelar igentligen inte hur det du är när du dejtar henne. Det är bara ibörjan som det är viktigt. För skulle du vara smal när du ska bli hennes då skulle hon inte v ela dejta dig. Men är du tjock då gillar hon. Men det är bara ibörjan.

Hajar du?

Okey, men menar du i böjan när hon vill bjuda ut en eller i början tills man fått typ 25-30% ? sen kan jag träna upp mig till muskel kille och ta bort fläsket? Förstod fortfarande inte om jag kunde ha fullt med fat, och inga muskler? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okey, men menar du i böjan när hon vill bjuda ut en eller i början tills man fått typ 25-30% ? sen kan jag träna upp mig till muskel kille och ta bort fläsket? Förstod fortfarande inte om jag kunde ha fullt med fat, och inga muskler?  :)

Asså skitsamma vad jag sa. Ta henne till Misty's bara så blir hon glad. Men ha lite Sex Appeal åtminstone för det kan vara bra.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså skitsamma vad jag sa. Ta henne till Misty's bara så blir hon glad. Men ha lite Sex Appeal åtminstone för det kan vara bra.

Så jag har 60% sex appeal + bil, och drar till misty's, Kan jag vara som jag är nu, 100% muscle och 0% fat eller måste jag bygga om mig? i så fall e det deprimerande för jag har precis återställt mig sen jag fixade 100% på Barbara :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JA! De e ingen skillnad när man dejtar dom hur man ser ut. Far man till rätta ställen och har lite sex appeal så går det som en dans. BTW Förlåt att jag förklarade lite fel i början... trodde som egget att du menade millie...:">

Det är lungt, det är tanken som ränkas :) Okey så jag drar med henne till misty's med mycket sex appeal och det jag har nu så får ja se hur det går, återkommer om jag får mer problem :lol:

edit: Millie blastade jag, precis som jag ska göra med Denise och Barbara, dem bara stör :wub:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor