Xemtoth Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Men åk till Misty's hela tiden bara, det är bäst, för Michelle gillar Misty's och det kan vara så att hon blir sur bara för att du inte åker dit. Och det spelar igentligen inte hur det du är när du dejtar henne. Det är bara ibörjan som det är viktigt. För skulle du vara smal när du ska bli hennes då skulle hon inte v ela dejta dig. Men är du tjock då gillar hon. Men det är bara ibörjan. Hajar du? Okey, men menar du i böjan när hon vill bjuda ut en eller i början tills man fått typ 25-30% ? sen kan jag träna upp mig till muskel kille och ta bort fläsket? Förstod fortfarande inte om jag kunde ha fullt med fat, och inga muskler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Okey, men menar du i böjan när hon vill bjuda ut en eller i början tills man fått typ 25-30% ? sen kan jag träna upp mig till muskel kille och ta bort fläsket? Förstod fortfarande inte om jag kunde ha fullt med fat, och inga muskler? Asså skitsamma vad jag sa. Ta henne till Misty's bara så blir hon glad. Men ha lite Sex Appeal åtminstone för det kan vara bra. Redigerad 8 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Asså skitsamma vad jag sa. Ta henne till Misty's bara så blir hon glad. Men ha lite Sex Appeal åtminstone för det kan vara bra. Så jag har 60% sex appeal + bil, och drar till misty's, Kan jag vara som jag är nu, 100% muscle och 0% fat eller måste jag bygga om mig? i så fall e det deprimerande för jag har precis återställt mig sen jag fixade 100% på Barbara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 JA! De e ingen skillnad när man dejtar dom hur man ser ut. Far man till rätta ställen och har lite sex appeal så går det som en dans. BTW Förlåt att jag förklarade lite fel i början... trodde som egget att du menade millie... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) JA! De e ingen skillnad när man dejtar dom hur man ser ut. Far man till rätta ställen och har lite sex appeal så går det som en dans. BTW Förlåt att jag förklarade lite fel i början... trodde som egget att du menade millie...:"> Det är lungt, det är tanken som ränkas Okey så jag drar med henne till misty's med mycket sex appeal och det jag har nu så får ja se hur det går, återkommer om jag får mer problem edit: Millie blastade jag, precis som jag ska göra med Denise och Barbara, dem bara stör Redigerad 8 augusti, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Sex appeal ökar inte bara för att bilen e stylad Spelar ingen roll om man har en ostylad eller en stylad Nehe trodde det.. körde en stylad stratum och hade fullt i sex appeal, sen tog ja en som inte va det så sjönk den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hannes Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag har fullt i muscel och kör viulken bil som helst....ganska mkt sex appeal typ 50% och är typ 80 % tjock ....tar me henne till Gaydar Station(queens) och hon blir skitglad ...(gladare om man har en Cheeta me 10X noz och nya färger:P Går som fan!!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Okey tack för allt, fixade 100% på henne igår kväll nästa helena så har jag s alla suits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts