Jump to content

Michelle

Share

Recommended Posts

Hej, jag har problem med att få Michelle att gilla en, hade inge fett, och nästan fullt Sex attraktion, och då ville hon dejta mig, sen när jag skulle dejta henn så blev hon arg, har testat det mesta, fat,Muscle, Sex appeal, kan nån ge mig tips på hur Michelle vill ha en? alltså hur mycket fett och hur mycket muskler och sånt, och vad för kläder för att få bra sex appeal? ytterst tacksam för svar

(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger bara åt dig Xemtoth, du hade otur. Blir hon arg under första dejten,så är man på farligt vatten. Det gick så för mig också, och hon var aldrig mera hemma. En gång ringde hon mig,jag trodde att då var det bara att fara efter henne i nått skede. Sen kom texten: You missed youre date. Millies not going to be happy about this!, Och jag såg henne aldrig mer :ermm: Bäst att göra om första dejten,och ta henne till dinern närmast, alltså det som vår vän egget har förklarat. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske det (w00t)

Har aldrig vart dit :lol:

Men hon älskar det :ermm:

Edit: Enligt guiden ligger det i redsands west

Jag har varit där, men grejjen e den att hon inte gillar mig, hon langar läsken på mig o sen blir det minus i henne, jag vill inte ha reda på vart hon vill vara det står ju redan på radarn... Kan nån som jag skrev tidigare ge mig tips på kläder med mycket sex appeal och hur myckte i fat och muscle hon vill ha :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för dom fina orden :lol:

Men jag et inte hur du ska göra xemtoth :lol:

SKRIV IN FUSKET SÅ DU FÅR FULL SEX APPEAL (w00t)

:ermm:

Skulle aldrig fuska Sex appeal.. :lol:

@Ötis: men jag tar henne dit, hon blir bara arg! :'( ,jag gör om varenda dejt som misslyckas. kan nån som sagt säga hur mycket fat/muscle jag ska ha och tips på kläder med mycket sex appeal?

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det fins ju sidor där det står hur mycket respect och sex appeal man får av kläderna :ermm:

Jag vet det, men jag får aldrig ihop det,kan bero på att jag är trött, men jag vill veta vad allt detta beror på, har aldrig haft en sån knepig brud som Michelle! (w00t)

edit: @appelmos: Jag kör stylad bil i wang cars,sultan, hur ska jag veta vilka som är snygga för alla andra i spelet? jag gillar ju inte snobbig pimp stil som didier sacbs har o sånt

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att Michelle vill börja dejta dig måste du vara ganska tjock och ha en hög "Sex Appeal"

Michelle bor i Downtown San Fierro och är hemma mellan klockan:

00:00 - 12:00.

Michelle gillar att ta en drink så åk till en bar eller en nattklubb för att ta ett glas eller två.

Om hon vill dansa så åk bara till närmaste dansklubb

Om det skulle vara en "Driving Date" så är det bara att åka snabbt och flyga i gupp.

Michelle bjuder in dig vid ungefär 30% med henne.

Priser:

Vid 50% får du nycklarna till hennes Monster (Monstertruck)

Vid 100% får man en "Racing Suit".

Special priset är att Michelle har en egen verkstad som fungerar precis som en Pay n' Spray fast det är gratis.

Michelle hittar men inuti Bilskolan (SF), hon står och snackar med en kille.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet det, men jag får aldrig ihop det,kan bero på att jag är trött, men jag vill veta vad allt detta beror på, har aldrig haft en sån knepig brud som Michelle! (w00t)

edit: @appelmos: Jag kör stylad bil i wang cars,sultan, hur ska jag veta vilka som är snygga för alla andra i spelet? jag gillar ju inte snobbig pimp stil som didier sacbs har o sånt

Va! Michelle :lol:

Jag trodde vi pratade om Millie :ermm:

Oj...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att Michelle vill börja dejta dig måste du vara ganska tjock och ha en hög "Sex Appeal"

Michelle bor i Downtown San Fierro och är hemma mellan klockan:

00:00 - 12:00.

Michelle gillar att ta en drink så åk till en bar eller en nattklubb för att ta ett glas eller två.

Om hon vill dansa så åk bara till närmaste dansklubb

Om det skulle vara en "Driving Date" så är det bara att åka snabbt och flyga i gupp.

Michelle bjuder in dig vid ungefär 30% med henne.

Priser:

Vid 50% får du nycklarna till hennes Monster (Monstertruck)

Vid 100% får man en "Racing Suit".

Special priset är att Michelle har en egen verkstad som fungerar precis som en Pay n' Spray fast det är gratis.

Michelle hittar men inuti Bilskolan (SF), hon står och snackar med en kille.

Jodu, geniet som vanligt! Men grejjen är den att jag inte vet hur mycket fat och muscle(om det nu ska vara några ) som behövs för att det ska bli romatisk musik på diner/baren istället för rock (w00t) Vad skulle du gissa på? När det står Diner på kartan ska jag alltså ignorera det och dra till en bar som t ex misty's ?

:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodu, geniet som vanligt! Men grejjen är den att jag inte vet hur mycket fat och muscle(om det nu ska vara några ) som behövs för att det ska bli romatisk musik på diner/baren istället för rock  :ermm:  Vad skulle du gissa på? När det står Diner på kartan ska jag alltså ignorera det och dra till en bar som t ex misty's ?

:lol:

Juste åk till Misty's det är bäst. Och jag var ungefär 70-80% Tjock. Och det gick susen.

Tack förresten, bara det inte gäller matte så är jag ganska smart. :lol:(w00t)

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Juste åk till Misty's det är bäst. Och jag var ungefär 70-80% Tjock. Och det gick susen.

Tack förresten, bara det inte gäller matte så är jag ganska smart. :lol:(w00t)

Kan jag inte vara 100% tjock och inge muskler? och sen mycket sex appeal då? så kan detta att hon blir förbannad på mig bero på att jag inte var hoss misty's? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan jag inte vara 100% tjock och inge muskler? och sen mycket sex appeal då? så kan detta att hon blir förbannad på mig bero på att jag inte var hoss misty's? (w00t)

Men åk till Misty's hela tiden bara, det är bäst, för Michelle gillar Misty's och det kan vara så att hon blir sur bara för att du inte åker dit. Och det spelar igentligen inte hur det du är när du dejtar henne. Det är bara ibörjan som det är viktigt. För skulle du vara smal när du ska bli hennes då skulle hon inte v ela dejta dig. Men är du tjock då gillar hon. Men det är bara ibörjan.

Hajar du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor