Stora_tomtefar Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Värkar inte speciellt kul Nej, visst gör det ont... De är roliga, tycker iallafall jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag älskar den när Knatten driver med Darin, den med ninjor va inte så bra. men skulle det inte komma någon ny i söndags? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag älskar den när Knatten driver med Darin, den med ninjor va inte så bra. men skulle det inte komma någon ny i söndags? JAAA!111 NÄR HAN SÄGER ATT DARIN É GAY!11 DET ÄR SÅ KUL111 nej så kul ska vi inte ha det. Darin-episoden är nog den sämsta av alla .. den är mest tråkig så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Varför vara så nägativa knappnytt är helt enkelt bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Varför vara så nägativa knappnytt är helt enkelt bäst Lam humor enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 När alla fick nys om det knappnytt avsnittet med darin så kollade alla på den i skolan, tänk er själva när det är 150 datorer som kollar på det avsnittet med högtalare på högsta volym Och när den jävla crazy frog axel f kom brr *ryser* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Men fattar ni inte varför Darin episoden är nere? Kolla på den med ninjas så fattar ni om ni inte är helt tröga. Förresten suger knappnytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vet någon om det kommer fler (:!!! ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vet någon om det kommer fler (:!!! ?? Hoppas ... Inte ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 100% äcklig fjortishumor. (:!!! P-C eller någon annan kan ni definera fjortishumor? Bara undrar... Personligen tycker jag Darin var kul, DH sådär sen har det inte varit något vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tycker den är rätt underhållande Iaf Darin- dissen Dreamhack är tråkigast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts