Pain To ThE MaX Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Igår fick jag ett jävligt virus som tvingade mig att formatera hela datorn! Nu är den entligen klar men jag kom på att min "driver cd" har installerat mina gamla drivrutiner till min cd-rom enhet. Efterson den gamla gick sönder 2 gånger så fick jag en ny som är från LG. Här finns olika drivrutiner: http://www.lgeus.com/service/download.asp men jag har ingen aning om vilken jag ska ta. Jag vet bara att min har vanlig cd-rom, brännare och DVD! HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 snälla hjälp mig någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Vad heter din cd rom!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Min låssas pappa formanterar sin data nästan varje månad och han har aldrig behövt installera drivrutiner till cd-läsarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts