krille89 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Om jag har laddat ner en bil med en txd och en dff fil hur gör jag för att "installera" dem? om jag ska använda IMG tool vad ska jag öppna för fil då i gta san andras mappen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Detta ska ligga i Modding-forumet. *Flyttar* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille89 Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 om sorry man det är ok... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) 6. VIKTIGT! - SÖK innan du postar ett inlägg. Både på forumet och på google. Har du en fråga så har den med all sannolikhet blivit besvarad innan. Om du vill diskutera en modd så kolla att det inte redan finns en tråd om den modden. Redigerad 8 augusti, 2005 av A.A Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts