Mange_82 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vars hittar man nya patchen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Det sög totalt... direkt när jag kom in så stog det "connection to server failed" jag kunde spela i ca 2 sek sen stog alla andra still.. och jag kan inte klaga på uppkopplingen heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Det laggade en aning!! och alla alla va ju "osynliga" såg bara att fordonen körde men ingen satt i dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mange_82 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vars får man tag på 1.01 patchen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Asså jag får bara felmedelande helatiden Måste man ha den nya patchen 1.01 eller vad det heter för att spela? Nej du måste inte ha nån patch för att spela online... handling.cfg får inte vara modifierad (orginal ligger kvar i tråden tror jag ) mjo buggar finns det gott om men kul är det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Har bytt ut alla dem filer det va fel på från armans grej men det e fortfarande fel Redigerad 11 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 Funkar det bra eller laggar den som vanligt ..... Har du någonsin testat att använda frågetecken? Hm, jag tror att jag såg dig spela VC-MP på min clans server förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 Har du någonsin testat att använda frågetecken? Hm, jag tror att jag såg dig spela VC-MP på min clans server förresten. Clan va e de för en clan? asså vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts